AtheusNor Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Nå har jeg gått gjennom de spillene jeg likte:-):-( har dere noen tips? Likte Tony Hawk serien, Hitman Serien, Splinter Cell serien, Brothers in arms serien, Sniper Elite, fahrenheit, KOTOR serien, Jade Empire, Need For speed serien(fra Underground). Så har dere noen forslag til gode spill?(tenkte på Getting up, men er det så bra?) Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv Oddworld Stranger's wrath. god historie! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ninja Gaiden! Har ikke prøvd Getting Up selv, men har hørt mye dårlig om det! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ninja gaiden er helt konge. utfordrende, men svært bra kamper. Likte også strangers wrath, men lurer på om jeg gjør noe grunnleggende galt for jeg syns det er utrolig vanskelig. Selv i starten. Ellers så er Crimsons skies helt sjef Lenke til kommentar
redflame Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Call of cthulhu er faktisk en perle som er glemt Anbefaller også Ninja gaiden,black og sphinx meget bra spill alle de. Endret 5. mars 2006 av redflame Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 operation flashpoint elite, og fight night 3! Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 jeg har prøvd Strangers Wrath litt kjedelig..(sorry til dere Strangers Wrath fans) Er det noen andre spill?? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Gun anbefales sterkt! Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Halo, uten tvil det beste spill noensinne laget på konsoll. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Prince Of Persia: Two thrones;adventure Timesplitter: Future Perfect;action fps Burnout Revenge;arcade bilspill Nettopp fått getting up i posten, så kan si fra om er noe bra hvis gir meg en liten dag Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kjøp Timesplitters 2! Billig men artig. Hvis du spilte GoldenEye64 så er dette et must. Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Prince of Persia: ALLE TRE!! *fete spill* BLACK - Skyt til ingenting rører seg! GUN Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Getting up var helt "ok" syns jeg, men det hadde satset på for mange genre. Ved å blande Prince of Persia og The Warriors gjorde slik at det bare ble halvveis gjennomført på begge punktene. Hvis liker hip-hop kultur og grafitti, så kanskje det er noe for deg alikevel Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Svenske DICE følger opp et av de beste bilspillene på XBox med en ny utgave som er et stort skritt fremover. Med unntak av et par små mangler, er dette nesten et perfekt bilspill. http://www.dinside.no/php/art.php?id=104514 Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har aldri hatt xbox før, men har alltid elsket bilspill! Siden jeg elsket gran turismo på playstation og playstation 2 ville jeg ha et simulatorbilspill som gran turismo på xbox 360. Noe dem ikke har! Hadde hørt mye om Forza motorsport, bla annet at det var bedre en gran turismo 4. Etter at jeg kom over dette spillet i helgen til 199. kr på elkjøp kjøpte jeg det. Må si meg strålende fornøyf, faktisk hakket bedre en gran turismo! Det sier vel nok Synes det er rart ingen har nevt det spillet her, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå