Gå til innhold

Xbox spill å anbefale

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått gjennom de spillene jeg likte:-):-( har dere noen tips? Likte Tony Hawk serien, Hitman Serien, Splinter Cell serien, Brothers in arms serien, Sniper Elite, fahrenheit, KOTOR serien, Jade Empire, Need For speed serien(fra Underground). Så har dere noen forslag til gode spill?(tenkte på Getting up, men er det så bra?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Getting up var helt "ok" syns jeg, men det hadde satset på for mange genre. Ved å blande Prince of Persia og The Warriors gjorde slik at det bare ble halvveis gjennomført på begge punktene. Hvis liker hip-hop kultur og grafitti, så kanskje det er noe for deg alikevel :)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt xbox før, men har alltid elsket bilspill! Siden jeg elsket gran turismo på playstation og playstation 2 ville jeg ha et simulatorbilspill som gran turismo på xbox 360. Noe dem ikke har! Hadde hørt mye om Forza motorsport, bla annet at det var bedre en gran turismo 4. Etter at jeg kom over dette spillet i helgen til 199. kr på elkjøp kjøpte jeg det. Må si meg strålende fornøyf, faktisk hakket bedre en gran turismo! Det sier vel nok :)

Synes det er rart ingen har nevt det spillet her, men... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...