Gå til innhold

6600GT, null og niks ytelse


Anbefalte innlegg

hepp, en kamerat har fått seg et MSI Geforce 6600GT, men det lagger i alle spill som er.. han har relativt bra pc ellers, med amd 64 3500 og 1 gb ram men til og med cs source lagger (vel og merke bare på "sand" brett som dust1 og dust2, aztec = helt ok)

quake 4 går helt ræva fåkke spilt på laveste grafikk engang.

så her må noe være galt, tips? prøvd både nyeste driver fra nvidia og msi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

340W så muligens det! det står også 6-7 vifter og surrer i kassa, kan jo prøve å plugge av de og se om det blir noe bedre. og plugge ta cdrommer og div.

 

ja det ble fjærnet driver før det nye ble lagt inn (selv om det var samme driver)

Endret av venomzorg
Lenke til kommentar

Det er stor forskjell på psu'er i forhold til hva de tåler på peak i et par sekunder og hva de faktisk kan yte over en lenger tid. Jeg har 400w AOpen og 6600GT fra xfx (PCI Express versionen). Samt en harddisk samme prossesor og minne og en dvd brenner og en dvd spiller. Selv med tre vifter så er ikke det noe problem. CS:S er ikke noe problem på 1600*1200

Endret av micke090
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet her, og som nevnt over var det PSUen som var synderen. En 500W PSU greide ikke belastningen, mens da vi byttet til min gamle (men gode) 360W chefteck PSU funket alt fett med 4*optiske enheter og 5 vifter. Hva forteller dette? Jo, aldri stol på peakverdien som er oppgitt, stol heller på merker og tyngde (som faktisk kan gi en veldig god indikasjon på hvor god PSUen er)

Lenke til kommentar
Det er stor forskjell på psu'er i forhold til hva de tåler på peak i et par sekunder og hva de faktisk kan yte over en lenger tid. Jeg har 400w AOpen og 6600GT fra xfx (PCI Express versionen). Samt en harddisk samme prossesor og minne og en dvd brenner og en dvd spiller. Selv med tre vifter så er ikke det noe problem. CS:S er ikke noe problem på 1600*1200

5703223[/snapback]

 

eg kjøre med 5 hdd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...