Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling av gode og stabile trådløs routere?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg driver å ser etter en virkelig god trådløs router som gjør jobben sin uten at den faller ut hele tia. Har nå hatt 2 routere som begge har gått til en viss plass. Begge faller ut endel og den jeg har nå kan jeg ikke gå utenfor stua en gang uten at jeg faller ut. For øyeblikket sitter jeg med kabel i maskina, og det går forsåvidt greit, men faller ut da også.

 

Har tilsammen hatt 4 routere nå.

 

1. Draytek (Et eller annet) (Kabel router). Denne ble bytta ut pga at jeg skulle ha trådløst nett

2. D-Link 624+ Trådløs router. (Denne falt ut endel, også etter oppgradering av firmware.

3. Topcom Skyracer Pro 654 Trådløs router. Denne måtte vi bytte ut pga feil.

4. Topcom Skyracer Pro 654 Trådløs router. Den har jeg i dag. Den driver å faller ut jevne mellomrom.

Derfor skal jeg nok en gang bytte router. Valget står egentlig mellom 3com og Linksys router.

Logisk nok vil jeg hverken ha D-Link eller Topcom mer.

 

Var innom elkjøp i dag, men der hadde de jo ikke noen bra routere.

Routeren blir mest sannsynlig kjøpt i neste uke en gang.

Hvis Linksys routerne kommer inn på elkjøp i neste uke, blir det Linksys.

 

Eller er det noen som har bedre forslag?

 

En annen ting: Er det en fordel å ha 2 antenner på routeren? Har sett for meg at det er en fordel selv.

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Håper noen vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var den jeg har sett på. Men det var på nett jeg så på den. Den jeg egentlig ønsker å kjøpe, men er ikke sikker enda. Spørs hva som skjer i neste uke. 3Com er kjempe routere. Gode og stabile. Linksys er også veldig bra routere har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...