Pezo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Mulig jeg feilposter nå, men håper det går bra. Det jeg lurer på er om en vanlig reiseforsikring dekker mitt EOS 350D kamera nå jeg skal til London i April. Jeg er noe usikker på om slike dyre ting som kamera, laptop og telefoner dekkes. Noen som vet? Utrolig surt om noe skulle skje og jeg må regne kameraet for tapt.. Lenke til kommentar
kak Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Fotoutstyr regnes som "reisegods" og vil bli dekket hvis du blir frastjålet dette, som alt annet reisegods. Vær obs på at det er en øvre grense for hvor mye reiseforsikringen din dekker av reisegods. Endret 4. mars 2006 av kkristi Lenke til kommentar
krillbaaten Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ofte er det en grense for reisegodt totalt og en for hver enhet. I min (fra Gjensidige) er det 20.000 totalt, dog maks 10.000 pr gjenstand. Jon Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Anbefaler at du tegner egen forsikring på ditt kamera, en såkalt verdisakforsikring. Ta kontakt med ditt forsikringsselskap. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Sjekk maksdekningen på forsikringen din, og summer reiseeiendelene dine om de overstiger dette. Tipper det er billigere å øke maksdekningen enn å inngå egen verdisakforsikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå