tjorleif Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) heisann! Nå skal det kjøpes en hverdags laptop i umiddelbar fremtid, og jeg har bla. kommet over denne maskinen på nett: komplett Den skal brukes til helt standard ting som musikk og film og hverdagsoppgaver. Men vil også bli brukt til spilling i ny og ned, og lurer derfor om den vil klare seg bra på det området. Eksempler på spill som skal kjøres er feks call of duty og microsoft flight sim. Krever ikke full grafikk opplevelse men vil kunne spille de uten noe lagging. På forhånd takk! Endret 4. mars 2006 av tjorleif Lenke til kommentar
tjorleif Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Ingen som har noen kommentarer eller?? Skal kjøpe ny laptop denne uken så hadde vært fint med noen innspill. takk Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ingen som har noen kommentarer eller??Skal kjøpe ny laptop denne uken så hadde vært fint med noen innspill. takk 5703965[/snapback] Maskinen har et godt skjermkort ATI X700 128MB og helt greie spesefikk ellers også, så den vil nok dekke dine behov NB-Litt treg harddisk... Lenke til kommentar
tjorleif Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for svar, men det er vel en enkel oppgave å bytte hd om jeg skulle ha behov for en raskere en? Lenke til kommentar
chrztr Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 har hatt MAX problemer med min, kjøpte den fra komplett. ÆÆÆ Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Personlig ville jeg valgt en annen butikk enn Komplett, men maskinen holder helt fint til den bruken som blir beskrevet. @chrztr: Hva slags problemer har du? Send meg en PM, så kan jeg se om det er noe jeg kan hjelpe til med. Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) *Ups. Slettet* Endret 6. juli 2006 av SuSE Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Trådstarter har nok kjøpt seg maskin nå da denne tråden er 4 mnd gammel... Lenke til kommentar
Thorne Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 har hatt MAX problemer med min, kjøpte den fra komplett. ÆÆÆ 6446006[/snapback] Muligheter for at du kunne utdype dette? Lenke til kommentar
chrztr Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Denne kom litt sent, men HER er mine problemer.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600131&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå