Loomis Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 De fleste nettbutikker fører også laptophardware. 5707228[/snapback] Siden jeg først had deg på "tråden" her... Hvordan er byggekvalitet å slikt på Toshibaen? Støyer den mye? Varme? Skjerm? Lenke til kommentar
toranv Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg har også en Toshiba Satelite M70-144. Det er noen modeller som også har ett PRO i navnet, den er dårligere enn den uten Pro. Byggekvaliteten og støy er veldig akseptabelt! Kjempepc!! Skjermen er nydelig og som andre bærbare er det selvfølgelig litt varme men har aldri vært så fornøyd med en pc før. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 tja, den ene viften jobber ganske hardt. Men til vanlig word tror jeg den er stille som en mus, har ikke testet ennå. Varmen er ikke et problem. Skjermen er vakker, litt høy oppløsning, men absolutt godkjent. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 si meg er det blåtann på toshiba m70-144? fulgte jo med ett program der det sto noe om det. inne på enheter finner jeg trådløst kort, nettverkskort og ett annet slags nettverks dings, er dette firewire eller blåtann? ligger under nettverkskort. Lenke til kommentar
supernapa Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kan noen innehavere av denne maskinen skrive noen ord om sine inntrykk. Med tanke på vanlig bruk, støynivå, mobilitet, kvalitet på skjerm, høytalere osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå