kakemonster7 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Sett opp tidenes United-Lag Kan vinne tur til manchester + kampbillett... Er jo ganske bra premie det!! Post gjerne laget ditt her og.. Gøy og se andres lag! Mitt lag: P.Schmeichel G.Pallister R.Ferdinand J.Staam D.Irwin D.Beckham P.Scholes B.Robson R.Giggs R.van Nistelrooy E.Cantona Endret 6. mars 2006 av azzman Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Peter Schmeichel Jaap Stam Roy Keane Eric Cantona Teddy Sheringham er hvertfall folk jeg ville ha hatt med! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Sheringham!? Peter den store Paul Parker Dennis Irwin Steve Bruce Gary Pallister Ryan Giggs Roy Keane Bryan Robson David Beckham Eric Cantona Ruud / Mark Hughes Endret 5. mars 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 ja jeg er klar over at Parker ikke er med 5702335[/snapback] NB! Vi understreker at de ovennevnte navn bare er litt "hjelp på veien". Du kan selv velge spillere etter eget forgodtbefinnende, vel og merke dersom de har spilt for Uniteds førstelag innenfor tidsrommet 15. februar 1981 og frem til dags dato. Du kan plukke spillere som ikke står på lista, bare han har spilt for united innenfor nevnte tidsrom Hvis det var det du mente da.... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Peter Schmeichel Gary Neville Gary Pallister Steve Bruce Denis Irwin Andrei Kanchelskis Bryan Robson David Beckham Ryan Giggs Eric Cantona Mark Hughes Spillere som strengt tatt burde ha vært med, men som det ikke er plass til: Lee Sharpe Jaap Stam Brian McClair Ruud van Nistelrooy Paul Parker Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 G.PallisterR.Ferdinand J.Staam D.Irwin 5700658[/snapback] Det hadde gjerne vært en idé å ha mer enn én back. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe... veit... Men jeg omskolerte Pallister til back Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe... veit...Men jeg omskolerte Pallister til back 5703870[/snapback] Pallister spilte vel backpå landslaget ved et par anledninger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pallister har spilt spiss også Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dette ble vanskelig :S Solskjær Cantona Van Nistelrooy Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Da ryker ole.. Cantona = kongen - ingen over, ingen ved siden... Nistings har putta i bøtter og spann de siste sesongene (bortsett fra i fjor) og er en av de aller giftigste spissene i verden... Endret 7. mars 2006 av azzman Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Men samarbeidet mellom Cantona og Solskjær var jo helt konge da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå