Nitrius Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er ikke sikker på om dette har blitt spurt om før eller ikke men uansett. Jeg lurer på hvem her på gamer.no som spiller enten City Of Heroes eller City Of Villains? Hvis du spiller, hvilken server spiller du på? hva kaller du deg ingame? og hva spiller du som? Jeg spiller City of heroes, som scrapper på EU servern Defiant, så ta gjerne å kontakt meg, mitt ingame nick er Asuka Hidari Hadde nemlig vært kult å kommet i kontakt meg noen fler norske/skandinaviske spillere. Lenke til kommentar
clario Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg spiller også på den europeiske serveren Defiant, men City of Villains Akkurat nå har jeg to char., den med høyest lvl er den jeg vanligvis spiller på. -Xenonix lvl 25 Corruptor mutant -Orange Girl lvl 7 Stalker Science Her er forøvrig et bilde av Xenonix (han grønne) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 City of Villains - Defiant Global Name: RoaringFlame - RoaringFlame (Lvl 18 Mutant Corruptor) https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...st&id=59212.jpg <- Bilde Har egentlig hatt City of Heroes siden sist sommer (Har en level 14 der jeg ikke spiller på lenger), og kjøpte City of Villains på releasedagen, men har ikke fått spilt særlig mye før nå, på grunn av data- og nettrøbbel. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 CoV:Doom-Fire lvl 30 CoH: Doom Fire lvl 26 Lenke til kommentar
pgrundet Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg spiller CoV jeg også på Defiant serveren. Jeg er han oransje som brenner helt til høyre på bildet til clario, hehehe Flametrower X: lvl 16 Edit: Du har lav grafikk på clario.. kan jo ikke se at jeg brenner en gang nesten Endret 8. mars 2006 av pgrundet Lenke til kommentar
bte Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har hørt at i COV kan man lage characters som ser nesten ut som dyr? Vareulv anyone? Hvis noen har et high-quality screenshot så gjerne sleng det opp.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har hørt at i COV kan man lage characters som ser nesten ut som dyr? Vareulv anyone? Hvis noen har et high-quality screenshot så gjerne sleng det opp.. 5719436[/snapback] Ja, det er korrekt. Er et "kostyme"-valg, egentlig. Man kan ikke løpe på alle fire, det er akkurat de samme animasjonene som blir brukt. Lenke til kommentar
pgrundet Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Lagde forresten et lite forum (proboard forum ) bare for gøy.. er ikke mye design på det da, hehe... men ta å sjekk det ut hvertfall CoV forum Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Prøver å vekke litt liv i denne tråden jeg da, for å se om det er fler som spiller, evt. om noen her spiller enda. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 <---- Spiller fortsatt på Defiant som MA/SR Scrapper Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er det no trial på CoH eller CoV? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ja finnes trial på begge, men er ikke helt sikker på hvordan du får tak i det, til CoH hadde jeg noen par trial koder som fulgte med når jeg kjøpte spillene, men de har jeg gitt bort desverre. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Eg har nyleg vendt attende til CoH etter ei lengre pause. Spelar på Defiant som "Swift Falcon" ein beinhard nivå 43 mutert grisebankar (eller "scrapper", som nokon kallar det). Kay Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har nå byttet til CoH igjen, spiller på Defiant-serveren under navnet Dreamray. Er en Empathy/Radiation Defender. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har en lvl 34 earth/radiation controller på Defiant; Jumping Diddler ^^ Kontoen er ikke aktiv, Eve Online tok over :S Vurderer å hoppe tilbake, men jeg har ikke mye tid til spill for tiden. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vet noen av dere hvor man kan få tak i Game Time Card til CoH i Norge? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Vet noen av dere hvor man kan få tak i Game Time Card til CoH i Norge? 6131835[/snapback] Mener å ha sett et kort på 60 dager på en narvsen i OSLO S for en god stund siden Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ay! Noen som fortsatt spiller? Begynte for 2 dager siden.. lvl 7 på freedom, men siden det ser ut som de fleste nordmenn(ja jeg vet tråden er 1 år gammel) spiller på defiance, så da kan jeg lage en der! (Jeg er tross alt bare lvl. 7 ) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ingen som spiller lengre? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 bump! Spill mottatt i posten, updater. (måtte reinstallere fra US til EU versjon). Skal vel lage en på defiant. Noen som spilleR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå