uridium192 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har problemer med oppkobling. Skal koble meg opp på naboen min sin router, og denne er ikke kryptert. Jeg bruker en Linksys Wireless-G USB Network Adapter. Har tilkoblet denne til en bærbar PC, men får ikke kontakt med nettet. Kommer opp følgende melding: "Cannot associate with the Access Point"' Er det for dålig signal som gjør dette., eller er det noe annet som må stilles inn.? Signalet ligger på mellom 30%- til 50 %. Har også prøvd å koble den opp ute, rotere som ikke er kryptert. Kan dette også være at dem bruker brannmur slik at man ikke får logga seg på nettet.? eller kan det være når bilen er i bevegelse.? Takker for svar.! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvilket operativsystem bruker du? Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du har selvfølgelig spurt naboen om lov til å koble opp mot hans nett? Lenke til kommentar
uridium192 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Du har selvfølgelig spurt naboen om lov til å koble opp mot hans nett? 5701344[/snapback] selvfølgelig, kameraten min bor nede, men hva så... Lenke til kommentar
uridium192 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hvilket operativsystem bruker du? 5701242[/snapback] Bruker XP. Lenke til kommentar
uridium192 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Du har selvfølgelig spurt naboen om lov til å koble opp mot hans nett? 5701344[/snapback] selvfølgelig, kameraten min bor nede, men hva så... 5702560[/snapback] Bruker XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå