Onyx Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei. Ser på ''Alle mot en'' på TV2. Hva synes dere om det? Det er litt morsomt å høre på show-lederen (husker ikke nanvet) når han skal si hele summen, og det fort også, hehe Det er et helt greit program! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg liker programmet, men har ikke helt sansen for programlederen. Jeg synes også det er tullete at summene skal være å vanskelige, de kunne med fordel vært avrundet til nærmeste hundrelapp. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg liker programmet, men har ikke helt sansen for programlederen. Jeg synes også det er tullete at summene skal være å vanskelige, de kunne med fordel vært avrundet til nærmeste hundrelapp. 5700621[/snapback] Jeg liker heller ikke han programlederen. Synes ikke programmet er spesielt bra heller! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg synes det er kjempemorsomt å se på det sammen med noen, men ikke alene. Er så gøy å tippe svar osv Også er det alltid en eller annen bestefar i publikum som leker deilig. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Glimrende konsept med en glimrende programleder! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Synes det er veldig morro, jeg! Siden spørsmåla ikke er av de vanskeligste, så er det ganske lett å være med hjemme i stua også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå