Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Mye bra her som ikke trenger å nevnes flere ganger, derfor nevner jeg True Romance, en vanvittig kul film. You're so cool. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er enig i at filmen er morsom (iallefall til tider, selv om den også gav meg en flau ettersmak), men lærerik? :\ 5720010[/snapback] Jaja, hvis du er 30 - 40 år gammel, så er det ikke så lærerik. 5720035[/snapback] Ikke vær tulling. Enhver normal 30-40 åring vet hvordan ting funger til en hvis grad. Det er en grunn til at vi har formert oss i noen tusen år allerede? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Film: Pulp Fiction Serie: Samurai Champloo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Sin City - Ein storslått film Reservoir dogs - She put the lime in the coconut she drank them both up Jurrasic Park - Dinosaurer er kule Braveheart - FREEDOM! Gangs of New York - Ein av få filmar med DiCaprio eg likar Die Hard - How can you not like it? Endret 8. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg er enig i Ikke vær tulling. Enhver normal 30-40 åring vet hvordan ting funger til en hvis grad. Det er en grunn til at vi har formert oss i noen tusen år allerede? 5721559[/snapback] Det er det jeg sier vell. Endret 8. mars 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Gene Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Zatôichi Fightclub Reservoir Dogs Pulp Fiction Boondock Saints True Romance Ringenes Herre Kill Bill Snatch Lock, Stock and Two Smoking Barrels Leon Sin City 12 Monkeys Star wars Equalibrium Scarface Masse kule filmer Endret 8. mars 2006 av Gene Lenke til kommentar
Ohaio Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nevnt før, men Pulp Fiction, Sin City, Kung Fu Hustle, Fight Club og Snatch oser av kulhet! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kiss kiss, bang bang er en av de kuleste filmene jeg har noengang sett. Ellers er Fight Club en god kandidat, sammen med Tarantino-filmene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg nevner bare en: The Big Lebowski! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 noen som et bra forslag til noen drit brae komedier?? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kuleste film: Boondock Saints Kuleste serie: Band of Brothers Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har nettop sett "Wrong Turn" på tv'n! Dæven han steike! Den va helt rå! Jævlig bra film! Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 The Frighteners Djevelens Advokat Gattaca Så kan jeg jo ikke legge sjul på at jeg er Nicolas Cage fan: 8MM Adaptation Bringing Out The Dead City of Angels Face Off Gone in 60 Seconds Lord of War National Treasure The Family Man The Rock Så har vi jo forskjellige katastrofefilmer: Independence Day (ID4) Day After Tomorrow Armageddon Deep Impact The Sum of All Fears (Det Absolutte Mareritt) m.fl. Den eneste gode Van Damme filmen: Bloodsport Så er jo de fleste filmene til Woody Allen noe for seg selv, men den siste er virkelig god: Anything Else Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 noen som et bra forslag til noen drit brae komedier?? 5728383[/snapback] SVIDD NEGER Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 noen som et bra forslag til noen drit brae komedier?? 5728383[/snapback] SVIDD NEGER 5729972[/snapback] Den var ikke så artig da. Beste komedier er: Scary Movie 40 year old virgin Space Balls Bruce Almighty Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tullball, beste komedien er The Big Lebowski. Morsomste filmen er Kung Pow, tett etterfulgt av Braindead, div Monty Python og Police Squad (+ etterfølgere/spin offs). Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tullball, beste komedien er The Big Lebowski. Morsomste filmen er Kung Pow, tett etterfulgt av Braindead, div Monty Python og Police Squad (+ etterfølgere/spin offs). Det er bra vi har noen på forumet som vet hva som er best Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hahaha...å sammeligne seg med The Oracle i The Neverending Story er jammen ikke verst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå