Gunfreak Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 det meste av Tarantino er kult. ellers er jo Sin City en meget kul film. men den kuleste er jo Die Hard 2, når jeg fant denne i videohylla til stefaren min når jeg var 11 år. det var "kult" det. ble filmvising med alle vennene mine en god stund fremover. og hvordan alle bare "wow drit kult" når karen detter inn i jetturbinen. eller da han ene får halsen kutta opp Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Vanligvis liker jeg sjeldent filmer som prøver for hardt å være kul, men American Astronaut er som en drøm. Den oppfinner tilogmed rock'n'roll på nytt. Noe som er umulig. Så det er litt av film. S, Endret 7. mars 2006 av Svankmajer Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kommer ikke på så veldig mange nå.. -Die hard -Scary movie -Deer hunter, er faktisk ganske bra, men de kunne ha korta den ned litt.. -Klanen dvd, er jo vålerenga.. Har sett mange andre filmer, men kommer ikke på fler nå.. 5707257[/snapback] Hehe, genialt! Men ikke ÉN av dere har nevnt Gladiator!, det er min all-time-favourite! Sinnsykt bra spill hele filmen gjennom av Russel Crowe, enten solo eller i samspill med Connie Nielsen, Oliver Reed, Joaquin Phoenix og Djimon Honsou. I tillegg har den den beste filmmusikken gjennom tidene av Hans Zimmer og Lisa Gerrard! Ps! Den var ikke levnet en sjanse under Oscarutdelingen i 2001 men overrasket alle med å ta 5 priser selv om de var nominert til hele 12. Han Derre Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvilken versjon av Assault on Precinct 13 er det du sikter til? Er det flere versjoner? Teite jobbdata som ikke vil la meg poste innlegg på den gamle måten.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 tarantino filmene og denne: http://imdb.com/title/tt0103873/ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 tarantino filmene og denne: http://imdb.com/title/tt0103873/ 5714702[/snapback] Ha ha! Den er herlig! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ot: Fin avatar Han Derre.. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvilken versjon av Assault on Precinct 13 er det du sikter til? Er det flere versjoner? Teite jobbdata som ikke vil la meg poste innlegg på den gamle måten.. 5714606[/snapback] Det er John Carpenters originale fra 1976, og det er re-maken fra 2005. Siden du spør om det fins flere, så regner jeg nesten med at det er 2005 versjonen du har sett. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Det stemmer ja. Fikk bare opp 2005-versjonen når jeg søkte på imdb. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Ikke nevnte filmer: - Kopps - Smokey and the bandit 1 & 2 - Cannonball 1 & 2 Kule, ikke kvalitet! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nei heelt seriøst! Jeg vil anbefale på det sterkeste til alle å se filmen "The 40 year old virgin"! Den var helt rå! Er en av de beste og den er både morsom og lærerik. Bare tenk deg om at det var "du" som hadde ikke forhold med jenter på lenge, så kan man kanskje lære masse nytt av denne filmen. Ganskje artig! Jeg hadde smil på fjesen enda etter jeg har sett den helt til jeg har lagt meg Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Kommer ikke på så veldig mange nå.. -Die hard -Scary movie -Deer hunter, er faktisk ganske bra, men de kunne ha korta den ned litt.. -Klanen dvd, er jo vålerenga.. Har sett mange andre filmer, men kommer ikke på fler nå.. 5707257[/snapback] Hehe, genialt! Men ikke ÉN av dere har nevnt Gladiator!, det er min all-time-favourite! Sinnsykt bra spill hele filmen gjennom av Russel Crowe, enten solo eller i samspill med Connie Nielsen, Oliver Reed, Joaquin Phoenix og Djimon Honsou. I tillegg har den den beste filmmusikken gjennom tidene av Hans Zimmer og Lisa Gerrard! Ps! Den var ikke levnet en sjanse under Oscarutdelingen i 2001 men overrasket alle med å ta 5 priser selv om de var nominert til hele 12. Han Derre 5714566[/snapback] Gladiatoren var konge! Også The Matrix når den i sin tid kom ut. helf utforglemmelig. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nei heelt seriøst! Jeg vil anbefale på det sterkeste til alle å se filmen "The 40 year old virgin"! Den var helt rå! Er en av de beste og den er både morsom og lærerik.Bare tenk deg om at det var "du" som hadde ikke forhold med jenter på lenge, så kan man kanskje lære masse nytt av denne filmen. 5718682[/snapback] Huh, er du seriøs nå? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Gode filmer Rob Zombie FTW house of a thousand corpses The Devil's Rejects "D'oh komedier" Santas Slay tja.. det skulle være alt Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Ot: Fin avatar Han Derre.. 5714889[/snapback] Mere OT: 1. semifinale i håkki ble spilt i går...hehe Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Nei heelt seriøst! Jeg vil anbefale på det sterkeste til alle å se filmen "The 40 year old virgin"! Den var helt rå! Er en av de beste og den er både morsom og lærerik.Bare tenk deg om at det var "du" som hadde ikke forhold med jenter på lenge, så kan man kanskje lære masse nytt av denne filmen. 5718682[/snapback] Huh, er du seriøs nå? 5719079[/snapback] Ja Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er enig i at filmen er morsom (iallefall til tider, selv om den også gav meg en flau ettersmak), men lærerik? :\ Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg er enig i at filmen er morsom (iallefall til tider, selv om den også gav meg en flau ettersmak), men lærerik? :\ 5720010[/snapback] Jaja, hvis du er 30 - 40 år gammel, så er det ikke så lærerik. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Her er de "kuleste" filmene jeg har sett: Pulp Fiction En film spekket med vittige dialoger, kule karakterer og mildt sagt overaskende scener. Reservoir dogs Er en kul film av mange av de samme grunnene som Pulp Fiction, men noen av karakterene er kansje enda kulere en de i Pulp Fiction. Sin City Denne filmen ser bedre ut en noen annen film, det er ett kunstverk fra begynnelse til slutt. Marv er dessuten den tøffeste 'helten' i noen film noen gang (en drøy påstand, men jeg fårstår ikke hvordan man kan bli tøffere en dette) Memento Måten denne filmen er bygget opp på er så annerledes att det blir kult (finnes det noen andre filmer som er bygget opp på en tilsvarende måte?) Fight Club Karakterer, dialog(monolog), alle de artige komentarene til hvordan folk folk lever og er, og ikke minst det overaskende sluttpåenget, er alle elementer som gjør denn filmen pur kul Die hard filmene Bruce Willis han er tøff han, og han har sjelden vært tøffere enn idenne filmen, det er stortsett Bruce aleine som gjør disse fimen kule, men det holder i lange baner The Big Lebowski Dude Lebowski er den, om ikke den kuleste så iallefall den cooleste karakteren noen gang, han gir fult faen på en veldig uptight(i mangel på bedre ord) måte. Filmens plott er fylt av kaos og spekket med artige karakterer, en gjeng syke tyske nihilister(eller hva dem heter), og The Dudes bowlingkamerater er noen av flere karakterer som er med på å gjøre denne filmen überkul. Det er de jeg kom på ifarta, blir nok flere etter hvert Endret 8. mars 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå