Wooho Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) The Rock Speed The Matrix Reloaded The Matrix Die Hard Endret 5. mars 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pirates of The Carribean Edit: Toern kommer nå... Har kommet? 5704832[/snapback] Toern kommer senere i år Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest har i følge filmweb norgespremiere 14.juli 2006. Trailer her. EDIT: Gleder meg som bare faen! Endret 5. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Politiskolen ja. Håper egentlig du har sett noen bedre filmer enn dette. Mine favoritter: 1. The Shawshank Redemption 2. Braveheart 3. Pulp Fiction 4. Reservoir Dogs 5. The Usual Suspects Lenke til kommentar
safsent Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kule filmer: Kill Bill, Pulp Fiction, The Shining, Spongebob Squarepants.. Det er vel de jeg liker best. Men er det noen som har forslag til virkelig skumle grøssere/skrekkfilmer? Noen som er så skumle at de får det til å pisse i buksa? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Kommer ikke på så veldig mange nå.. -Die hard -Scary movie -Deer hunter, er faktisk ganske bra, men de kunne ha korta den ned litt.. -Klanen dvd, er jo vålerenga.. Har sett mange andre filmer, men kommer ikke på fler nå.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 PULP FICTION kuleste filmen ever, ikke beste, men kuleste Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Den kuleste filmen jeg har sett er Angrepet på bensinstasjonen. Sør-Koreansk film om en gjeng ungdommer som okkuperer en bensinstasjon. Men skal man ramse opp de BESTE filmene jeg har sett, ville det nok blitt noe annet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Kill Bill Vol 1&2, The Matrix, Snacth, Oldboy, Sin City og Fight Club. Vakker kulhet. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 - Versus - Ichi the Killer Dette er de kuleste filmene jeg har sett, ikke de beste (selv om de er gode filmer begge to) Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) The Shawshank Redemption er en av mine favoritter, og det er en film ingen ikke kan like. Den er ranket som nr. 2 på IMDb's "Top 250 Movies of All-Time". 5704857[/snapback] Har sett denne filmen 3 eller 4 ganger og blir ikke lei av den. Finnes det Shawnshank Redemption 2? Uansett kuleste filmer jeg har sett er: Speed Speed2 Final Destination Final Destination 2 Starship Trooper Scary Movie Shawnshank Redemption Bruce Almighty 40 year old virgin Alien vs Predator Det er sikkert flere.. Bare husker ikke alle. Men disse her er genial. Endret 6. mars 2006 av Leasch Lenke til kommentar
DJMartin Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hmm, Club Dread er bare morsom. Bra plott: The Island, I, Robot, The Matrix. Skuespill: Der Untergang, Reservoir Dogs De jeg kom på som har satt et minne i meg. PS: Norsk film er på vei opp! Lenke til kommentar
VwDaniel Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Waterworld e feit Mad max 2 og 3 (må sees sammen med pastarør, dolmio ekstra krydret, biffstrimler og firstprice hvitløksbrød for maksimal nytelse og kulhet. tja finns nok flere.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Waterworld e feit Mad max 2 og 3 (må sees sammen med pastarør, dolmio ekstra krydret, biffstrimler og firstprice hvitløksbrød for maksimal nytelse og kulhet. tja finns nok flere.. 5712543[/snapback] Hehe, då var du mer konsentrert om mat enn om selve filmen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fight Club Snatch The Matrix Mr. and mrs. Smith The Island Pirates of the Caribbean Kill Bill 1 & 2 Fantastic 4 Black Hawk Down ++++ kunner sitti her og nevnt filmer til i morgen.. Kult trenger ikke nødvendigvis å være bra! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Noen spom har sett The Dukes Hazzard eller noe sånt? Med Johnny Knoxville? Hehe, så trailer i går, ser morsom ut Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 -The Bondock Saints -Pulp Fiction -Reservoir Dogs -Uno -Sin City -How High -Beleiringen (Assault on Precinct 13) Flere kommer jeg ikke på for øyeblikket. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvilken versjon av Assault on Precinct 13 er det du sikter til? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 "kule" filmer: - Evil Dead 2: Dead by Dawn - Versus - Lola Rennt - D.A.N.G.A.N Runner - Waking Life - Ichi the Killer Fortsettelse følger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå