Onyx Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hei! Tittel sier alt - Into The Blue. - The Island. - White Chicks. - Honey. - Badboys I&II. Kom med de dere synes er kulest! Endret 4. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tja... kult og kult, vanskelig å kalle de filmene jeg liker "kule" men.. Jeg liker veldig godt Gudfaren-triologien, Saving Private Ryan, Braveheart osv... serien "Brothers in Arms" er også genial! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 The Boondock Saints, den absolutt kuleste Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Haute Tension Natural Born Killers Evil Dead Sin City The Boondock Saints Dawn of the Dead Terminator 2 Fight Club De jeg kom på i farten.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 The Boondock Saints Kill Bill en Die Another Day Jaws Braveheart Patrioten Dødelig våpen filmene El Topo De jeg kom på i farten Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 LOTR Harry Potter Empire of the Sun ( så jeg i dag ) The Football Factory Adam Sandler filmene ++++++++ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Filmer har ikke vært kule siden jeg var en liten guttunge som lot seg fortrylle av filmmakerenes magi. Da var det Star Wars, Supermann og Indiana Jones filmene som tok pusten fra meg. Gid, om jeg bare kunne bli en liten guttunge igjen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 "Kule" filmer trenger som kjent ikke være mesterverk så jeg vil nevne "Oceans 11/12", "Pulp Fiction", "Shaft" og "Lock, Stock..." En kul film skal ha et kult soundtrack. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 The Rock Conair Blues Brothers Saving Private Ryan Ringenes Herre-triologien Batman Begins Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 The Matrix var nyskapende kul da den kom, IMHO... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vanskelig å si hvilke filmer som er kule Siden det ikke bare er komedier som nevnes her, så er dette bidraget mitt: The Lord of the Rings: Hele trilogien (2001-2003) - Se7en (1995) - Skuespillerne er i verdensklasse, og bare det er nok til å digge den filmen! Full Metal Jacket (1987) - Alt før selve krigen starter er så utrolig morsomt å se på Léon (1994) - Dialogene mellom Léon og Mathilda er så monotone og enkle at det blir morsomt King Kong (1933) - Å se den filmen på kino i 2005 blir bare kult, når man sitter og ser på spesialeffekter fra 1933. Utrolig god underholdning! Minority Report (2002) - Konseptet med all teknologien: Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Alien Aliens Alien 3 Alien Resurrection Predator Predator 2 Alien. vs Predator Kill bill vol.1 Dawn of the Dead Ringenes Herre - triologien Braveheart Sin City Terminator Terminator 2 ++++m.m Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Haute Tension 5700338[/snapback] Hehe. Fin den ja Edit: Sin City ligger på topp hos meg.. Endret 5. mars 2006 av Fez Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Requim for a dream (eller hvordan det skrives) Lenke til kommentar
maskot Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 koffor har ingen nevnt ringenes herre og pirates of the ettlant eg ikkje kjem på den er med johnny depp osv Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Pirates of The Carribean Edit: Toern kommer nå... Har kommet? Endret 5. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 må også komme med White Chicks. genialt ellers: -Brainedead -How High -scary movie 2 og 3 -Boat Trip kommer ikke på flere i farten Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 The Shawshank Redemption er en av mine favoritter, og det er en film ingen ikke kan like. Den er ranket som nr. 2 på IMDb's "Top 250 Movies of All-Time". Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jøss, ingen som har nevnt Reservoir Dogs... Den scorer høyt hos meg. Ellers liker jeg mange av filmene som allerede er nevnt her. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hmm en KUL film Tarantino filmene er ganske kule, Pulp Fiction og Kill Bill feks Mange kule filmer, men viss vi skal ha fram de KULE da er det vel en KUL film med en KUL person i... som... Spider Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå