Rasjonell Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har satt opp AMD 4400+ med A8N 32 SLI-Deluxe hovedkort fra Asus med 2048 minne i fra Crucial. (DDR DIMM pc 4000 ballistix Tracer), samt sata2 WD Raptor 74gb, sata2 S Barracuda 250gb. Når jeg har lagt inn windows og alt virker tilsynelatende bra, så plutselig henger den seg. Ikke når jeg gjør noe spesielt på den, men helt random, støtt og stadig. Når det har skjedd noen ganger, så er plutselig windows vekk når jeg skal skru den på igjen. Har sett noen andre tråder på dette forumet som omhandler asus a8n-seriene i hovedkort. De sier den er kresen på minne osv. Andre har store problemer generelt med min type minne-brikker. Har noen en fasit? På forhånd takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei Hvilken strømforsyning har du? Kjør diagnoseprogram for harddisk og minne med Ultimate Boot CD. Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hey! Jeg rekker ikke å kjøre diagnosen for dette, pc` en henger seg før dette.. Har prøvd tro meg. Memtest86 osv.. Har sendt dritten tilbake til komplett Men de kommer sikkert til å sende meg samme greiene tilbake og si at det funka.. Har lagt ved et ønske om minne-brikkene til corsair 3500UL 2048.. takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
sylten Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 heisann prøv å gå inn på denne adressen her det er en side med asus mb relaterte ting http://www.techsupportforum.com/forum87/ sylten Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 heisannprøv å gå inn på denne adressen her det er en side med asus mb relaterte ting http://www.techsupportforum.com/forum87/ sylten 5705084[/snapback] Heisann.. Takk skal du ha, men jeg fant ikke noe der gitt Men fra meg får du 3 streetcreds for forsøket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå