MrBjoern Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Etter et mislykket forsøk på og laste opp noe programmer til serveren min fikke jeg ikke slettet hele mappen igjenn. Har slettet alt innholdet, men selve mappen ligger der og er bare til rot. (funker ikke til og legge nye filer i mappen heller da det er noen spesielle innstilinger for mappen) noen måte og fikse dette på? jeg bruker smartftp vis det er til hjelp Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Etter et mislykket forsøk på og laste opp noe programmer til serveren min fikke jeg ikke slettet hele mappen igjenn. Har slettet alt innholdet, men selve mappen ligger der og er bare til rot. (funker ikke til og legge nye filer i mappen heller da det er noen spesielle innstilinger for mappen) noen måte og fikse dette på? jeg bruker smartftp vis det er til hjelp 5700161[/snapback] 1: Høyrklikk på mappen 2: Trykk på delete! 3: Trykk yes Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 har prøvd det, går ikke. feilmelding. Can not remove folder Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har prøvd det, går ikke. feilmelding. Can not remove folder 5700325[/snapback] prøv med feks; frontpage da... Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg bruker ws-ftp og det fungerer for meg og bare trykke delete mens jeg har merket mappen... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er folderen tom? Hvis ikke må du slette det som er inni folderen først. Eller du kan gjøre det enkelt ved å gå inn i "innstillingene" og tilltate sletting av foldere med innhold. Da skal det gå å slette uten problemer. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har du shell-tilgang til hosten din? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 folden er helt tom. tror ikke jeg har shell tilgang. (står ikke at jeg har det ivertfall) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Send en mail til hosten din å spør dem hvorfor det ikke går, de kan helt sikkert fikse det ganske fort Endret 5. mars 2006 av Equerm Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Chmod mappen til 0777, så kan du slette den Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 tusen takk for tipsene. har fiksa det nå. siden det er en gratishost og jeg ikke hadde noe annet en en mappe som ikke gikk an og fjærne bestemte jeg meg for og slette alt sammen for så og sette det opp på nytt. (eneste er at jeg må vente noen dager, fordi sidene blir satt opp manuelt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå