LowBalls Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei! jeg er på jakt etter noe Rap/Hip Hop musikk, noe alla musikken de bruker i Prison Break, 2fast2furios osv... det skal ikke være 50cent og Eminem osv.. håper noen har noe bra tips? si i fra vis jeg har forklart det dårlig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kva med soundtracket til 2F2F? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Ludacris er vel ikke å forakte, heller ikke dead prez. Men mye av musikken fra 2F2F er langt under hva jeg ville kalle god hiphop. her er forresten soundtracket Endret 4. mars 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 takk for raskt svar og bra'e svar holder på å "kjøpe" Ludacris og Dead Prez nå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jedi Mind Tricks, The Roots. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Dead Prez er vel generelt ikke 2Fast2Furious-hiphop. Kanskje jeg kan foreslå DMX? F.eks. Party Up in here, som du garantert har hørt. Gjør litt vondt å anbefale hiphop som dette, men du ba om det. EDIT: Forøvrig kan du sikkert finne noe av den typen hiphop du er ute etter på soundtrackene fra Need for Speed Underground-serien og NFS: Most wanted. Eksempler: Xzibit - LAX T.I. presents the P$C - Do yo' thang Lil'Jon and the Eastside Boyz - Get low T.I. - 24's Endret 5. mars 2006 av Oovz Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jedi Mind Tricks 5700379[/snapback] Og Organism 12. Da har du det du trenger. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Takk for mange bra svar! håper ikke det gjorde for vondt da Oovz masse bra musikk her, (syns nå jeg ivertfall ) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=310302 burde vell være mulig og finne noe her Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis du ser etter noe hardcore så syns jeg Bonecrusher er bra ellers så er Tha Licks, Dilated Peoples og Funk Master Flex mixtapsene er bra! Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 50 Cent - in da club nei men seriøst, jeg syns MC Pooh(Pooh man) har mye bra. Sjekk ut Sex money and murder av han, den er genial Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 D-12, hørte mye på det når jeg likte Rap Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Liker du 2f2f kan du jo høre litt på David Banner. Han som har det åpningssportet og Mississippi-The album er ikke så verst. Veldig southern-state da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=310302 burde vell være mulig og finne noe her 5704373[/snapback] ^^word Anyways, hvis du leiter igjennom den tråden finner du mye tips, og mye forskjellig hip-hop Mine personlige favoritter er ; Looptroop Cypress Hill Wu Tang Clan Dilated Peoples Non Phixion Tommy Tee & Warlocks Brother Ali Immortal Techniques Jedi Mind Trix ahhh det er så mye mer, men jeg er litt passiv nå så jeg fikser ikke å skrive mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå