Maxila Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har tenkt og kjøpe meg nytt kabinett om noen uker på grunn av plassmangel og for dårlig kjølingi mitt gamle. men så lurer jeg på passe min Thermaltake Big Typhoon(se bildet under) i det kabinettet uten og gå borti noe? og lurte på ossen jeg skal gjøre det med bytting av kabinett, alså flytte hele hovedkortet med prosessorvifta? kan jeg bare løfte det rett opp med den tunge vifte eller er det noe fare for at det knekker? ikke mitt hovedkort alså, men et eksempel på bildet over Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) fant svaret på det ene spørsmålet mitt se bildene under men håper noen vet det på resten av spørsmålene mine Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Om det knekker, det kommer nokk ann på hvor forsiktig du er Har flyttet hk med stor kjøler over i nytt kabinett, men kjøleren var ikke så stor som den der, det var en zalman sak, å det gikk fint Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) leste at kjøleren veide 800 gram edit: ja og så er det vistnok noen fester eller noe til vifta under, henger det fast i kabinettet på noe vis? Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ville nok heller løftet HK etter kjøleren om jeg skulle flyttet over, hovedkortet er lettere enn kjøleren. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) har vært med på å flytte hovedkort over før men det hadde ikke sånn gigantisk kjøler sånn ser mitt kabinett ut nå, bare med 2 ekstra hardisker og mist strømforsyning hmm..løfte hovedkortet etter kjøleren, burde vel gå vis jeg fikk en til og holde en hand under hovedkortet også Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) noen som har den vifta og som har en måte å flytte det på? hvor mange vifter følger det med Thermaltake Armor? Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hmm..løfte hovedkortet etter kjøleren, burde vel gå vis jeg fikk en til og holde en hand under hovedkortet også 5700206[/snapback] Hvorfor det, hovedkortet faller ikke av kjøleren da hvis du løfter etter kjøleren, gjør den det da? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) tåler hovedkortet å henge i luften på det lille festet til vifta/kjøeren, uten at det knekker? edit:endra det litt Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 nja, hvorfor skal hk knekke da? Er jo ikke noe tungt det da. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) ikke vet jeg for har bare flyttet sånn små hovedkort før jeg Endret 4. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Tha KillaBee Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hvor mange vifter følger det med Thermaltake Armor? 5700352[/snapback] Det følger med 2x 120mm vifter og 2x 92mm vifter Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det vil bli skumlere å løfte hovedkort med kjøler på enn å løfte kjøler med hovedkortet på, pga vekten. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 ja du kan sikkert ha rett i det,men vis jeg holder i kjøleren og har en hand under hovedkortet eller så burde det vel også gå ganske greit. men vet noen hva circa et hovedkort veier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå