Hykleren Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Hvad synes i? billederne er taget med Sony DSC-W5. Endret 4. mars 2006 av Hykleren Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 De to portrettbildene av jentene skiller seg ut her... Munkene : fokus på piggtråden.? er det det som er motivet eller munkene.? Kombinasjonen sjønte jeg ikke helt... Er munkene "fanget" i sin egen verden.? (så filosofisk jeg er. ) Ble litt "ute av fokus rot" hva er det på himmelen.? Øyenstikkerne (eller hva det heter der) : Synn så mye av den er ute av fokus... Ser blender er bare F2,8 mens lukker 1/200, kunne godt hatt lengre lukkertid å høyere blendertall, for dybdeskarpheten... Men flotte farger, å et motiv som sikkert stakk av rett etterpå.? De neste to var flotte... Ser ikke noe "galt med de... Flotte bilder... Det siste likte jeg kanskje minst, feriebilde følelse, finner liksom ikke at man har jobbet med bildet noe særlig. Klippet øret på hunden, dama, hundehuset... Bildet blir litt rotete av sånt... Kanskje litt morsomt, men ikke mere... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Likte det bilde av munkene og det bilde av di to jentene og den blåe syklen, best Alle bildene er bra, men det siste med hunden, er som han over sier, klippet litt feil, det ødelegger bildet en del synes jeg..... Men for all del, brae bilder Lenke til kommentar
Hykleren Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 De to portrettbildene av jentene skiller seg ut her... Munkene : fokus på piggtråden.? er det det som er motivet eller munkene.? Kombinasjonen sjønte jeg ikke helt... Er munkene "fanget" i sin egen verden.? (så filosofisk jeg er. ) Ble litt "ute av fokus rot" hva er det på himmelen.? Øyenstikkerne (eller hva det heter der) : Synn så mye av den er ute av fokus... Ser blender er bare F2,8 mens lukker 1/200, kunne godt hatt lengre lukkertid å høyere blendertall, for dybdeskarpheten... Men flotte farger, å et motiv som sikkert stakk av rett etterpå.? De neste to var flotte... Ser ikke noe "galt med de... Flotte bilder... Det siste likte jeg kanskje minst, feriebilde følelse, finner liksom ikke at man har jobbet med bildet noe særlig. Klippet øret på hunden, dama, hundehuset... Bildet blir litt rotete av sånt... Kanskje litt morsomt, men ikke mere... 5700119[/snapback] Det med munkene, hvor fokus er på pigtrådene er ligesom for at lege lidt med øjet, synes jeg altid er en sjov ting at kunne. Jeg kan godt selv se at det sidste billede klart ikke er det bedste, men ville lige høre hvad i sagde til det. Tak Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Veldig bra bilder Vanskelig å velge en favoritt... Lekkert lys på det tredje bildet (det med sykkelen) Bare synd ikke hele sykkelen er med. Men jeg tror det bildet kunne vært myyye mer enn bra hvis... du hadde stått lenger oppe til høyre og tatt bildet så veggen forsvinner bakover mot venstre isteden, kanskje satt sykkelen nærmere veggen (og fått med hele) og du hadde fått et bilde basert på regelen om 3.... Nei, ikke tredjedels regelen, men et bilde med tre klare elementer som ikke ligger på linje i forhold til hverandre. Prøvde å lage en "skisse" ------------------------------ -----------O----------------- -------O--------------------- -------O--------------------- ------------------OO-------- ------------------------------ Tror det bildet kunne blitt et kickass og bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå