steaamo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg får SMS med +35 (Island)fremfor telefon -nummeret. Kan personen være i Norge å sende denne meldingen til meg. Kan du være i Norge å få en melding med Islands landskode når personen er i Norge. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg får SMS med +35 (Island)fremfor telefon -nummeret.Kan personen være i Norge å sende denne meldingen til meg. Kan du være i Norge å få en melding med Islands landskode når personen er i Norge. 5699866[/snapback] Ja. Prefikset viser hvilket land telefonnummeret er fra. I ditt tilfelle er det en person med islandsk telefonnr som er et eller annet sted i verden hvor mobilen har dekning (på Island, hjemme hos deg eller i Afrika eller..). Men det kan jo kanskje være en eller annen webtjeneste som tilføyer dette prefikset eller en webtjeneste hvor noen har skrevet feil nr.... Lenke til kommentar
steaamo Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg får SMS med +35 (Island)fremfor telefon -nummeret.Kan personen være i Norge å sende denne meldingen til meg. Kan du være i Norge å få en melding med Islands landskode når personen er i Norge. 5699866[/snapback] Ja. Prefikset viser hvilket land telefonnummeret er fra. I ditt tilfelle er det en person med islandsk telefonnr som er et eller annet sted i verden hvor mobilen har dekning (på Island, hjemme hos deg eller i Afrika eller..). Men det kan jo kanskje være en eller annen webtjeneste som tilføyer dette prefikset eller en webtjeneste hvor noen har skrevet feil nr.... 5700305[/snapback] Vil det si at personen kan være i Norge eller Sverige å gå via Telenor,Telia,Netcom å få det til å se ut som han er i Island. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vil det si at personen kan være i Norge eller Sverige å gå via Telenor,Telia,Netcom å få det til å se ut som han er i Island. 5700474[/snapback] Det har ingenting å si hvor man er. Poenget er hvor telefonnummeret er fra.Det blir det samme som hvis du sender SMS fra din (sansynligvis) norske mobil. Da vil det stå +47 foran nummeret fordi det er et norsk nummer uansett hvor i verden du er. Lenke til kommentar
jic Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Så lenge personen bruker en sim kort som er fra Island og bruker hvor som helst i verden vil du få opp Islandsk nummer opp på mld. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Denne tråden er feilpostet da den omhandler en tjeneste, og ikke en mobiltelefon. Vennligst les dette om feilposting: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg