Lastbil Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har en bærbar pc..da jeg starter den og logger på en bruker får jeg ikke opp explorer.exe..da jeg trykker på start ny prosess og skriver inn explorer.exe kommer den opp for 1 sec så avslutter den.jeg får faen ikke til noe innepå pcen :S..trykker jeg på windows knappen+r kommer startbaren og forsvinner etter 1 sec..Help me asap!! takk på forhånd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Søk etter virus og spyware i sikkermodus. Hvis det ikke hjelper så legg inn Windows på nytt. Lenke til kommentar
Lastbil Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan kan jeg søke etter virus og spyware i sikkerhetsmodus da ? er helt noob :s veit hvordan jeg kommer inn i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
Lastbil Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Kommer ikke inn i kontrollpanel eller noenting uansett om jeg starter windows i sikkerhetsmodus eller ikke ( pls trenger hjelp nå Lenke til kommentar
Lastbil Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Bump trenger hjelp til dette.. er det noen måte jeg kan komme inn i de forskjellige mappene mine da ?jeg har tilgang til task manager Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du kan kjøre virusscan fra Ultimate Boot CD. Du kan søke etter spyware med "Ad-Aware". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå