Peterpan73no Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tok dette bildet i mørketida i Finnmark i desember. Er egentlig ganske fornøyd med det, men det er helt sikkert ting som kunne vært gjort bedre eller annerledes. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 En del støy i skyene, å litt utbrendt mot sola... Men synes ikke det skjenerer SÅ mye.. Den store konturløse steinen midt i stjeler mye av fokuset mitt.. "den er jo i veien" følelse.. Men havet å bølgebrusen redder bildet, veldig, gjør det flott, fin frekvens mellom bølgene, ene slår mot steinene å en annen er på vei inn... synes det er bra, allefall i forhold til utstyret IXUS 400... (EFIX: 1/40 : F2,8 : brennvidde 7mm : ISO ser jeg ikke... ) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Ja teknisk sett faller det ned, men bra forsøk likevel. Scorpion har nevnt noe. I tillegg er det for tungt i forgrunnen. Det burde vært mer detaljer i steinene. Og i tillegg kunne du godt plasser lykta enda litt mer ut mot venstre og ikke fullt så sentrert som her. Fint lys og sikker mange motiv på det stedet der. Endret 5. mars 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg ville brukt Shadow/Highlight-filteret i Photoshop for å lette opp den mørke forgrunnen, for den blir for 'voldsom' etter min mening. Ellers bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg ville ogsaa gjort som ragamuffin sier her, og plassert det mer til venstre. Er motivet i midten, blir bildet i nesten alle tilfeller veldig kjedelig. Da kunne du ogsaa sikkert slippet litt utbrent himmel. Ville ogsaa brukt litt mer tele/gaatt litt lengre frem, og kanskje holdt kamera litt hoeyere for aa fjerne litt av forgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå