Cucum(r) Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Bah, tja. Orker ikkje å sippe over et avslutta forhold. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Trådstarter er egentlig ikke så dum, nei! ^^ Takk for tipsa! Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Takk Poor Leno Ja, kommer utrolig mye an på forholdet. Enkelte forhold kan man være seg foruten, men når man derimot treffer "den rette" (klisje, I know) så tror jeg man virkelig forstår hva lykke er. Ting stemmer bare! Men det betyr selvsagt ikke at en ikke kan være lykkelig som singel. Kjæreste/ikke kjæreste har begge sine fordeler og ulemper. Er man singel bør man se på fordelene med det, har man kjæreste så sett pris på det man får der. Tror ikke det er så lurt å deppe over å være singel, eller å lengte etter de single godene når man har kjæreste. Ble litt rotete det der, men skitt au. Jeg vet iallefall at jeg ble lykkelig etter å ha truffet dama 5700915[/snapback] Er helt enig med deg der. Var akkurat det jeg ville frem til i grunn! Er ingen grunn til ikke å nyte singellivet mens det varer. Gresset er alltid grønnere på den andre siden av gjerdet, er det ikke vel? Er som sagt veldig mye opp og ned i et forhold og det er nok en del dager da jeg heller skulle ønske jeg kunne gi faen og bare henge med "gutta". Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 For å trekke inn en litt slitsom (men god) Woody Allen quote fra Love and Death: "To love is to suffer. To avoid suffering one must not love. But then one suffers from not loving. Therefore to love is to suffer, not to love is to suffer. To suffer is to suffer. To be happy is to love. To be happy then, is to suffer. But suffering makes one unhappy. Therefore, to be unhappy one must love, or love to suffer, or suffer from too much happiness. I hope you're getting this down." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå