Gå til innhold

Er Kjæreste lik Lykke?

Anbefalte innlegg

jeg har hatt det slik at jeg har gått å syntes synd på meg selv en stund nå...

det er sikkert veldig egoistisk men for min del er det veldig vanskelig å kontrolere følesene osv

før var jeg slik at jeg gikk å brydde meg ikke, tok livet slik det var..

men nå de siste 6-8 mnd har jeg hatt litt problemer med føleser osv

for min del tror jeg det å ha en kjæreste hadde hjelpet veldig, ha noen å kunne snakke ut om problemer osv

men men, jeg får bare gjøre det beste ut av det å fortsette å håpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du hørt uttrykket: ulykkelig kjærlighet?

Noen trives i forhold, og andre gjør ikke det. Det varierer veldig fra person til person.

5699970[/snapback]

..og ikke minst hvem man innleder et forhold med.

(derfor man ikke benytter seg av første sjanse)

[vanligvis]

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Ja, kommer utrolig mye an på forholdet. Enkelte forhold kan man være seg foruten, men når man derimot treffer "den rette" (klisje, I know) så tror jeg man virkelig forstår hva lykke er. Ting stemmer bare! Men det betyr selvsagt ikke at en ikke kan være lykkelig som singel. Kjæreste/ikke kjæreste har begge sine fordeler og ulemper. Er man singel bør man se på fordelene med det, har man kjæreste så sett pris på det man får der. Tror ikke det er så lurt å deppe over å være singel, eller å lengte etter de single godene når man har kjæreste.

Ble litt rotete det der, men skitt au. Jeg vet iallefall at jeg ble lykkelig etter å ha truffet dama :)

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Har du en jente du er utrolig glad i, og hun i deg, så gir jo det selvsagt ganske stor lykke.

Men det å deppe over at du ikke har dame, uten at du selv er forelsket?  :nei:

5699727[/snapback]

Er kjempe forelska og hun hater meg :cry:

Er ikke verden hard mot oss :thumbdown:

Endret av shadow of darknes
Lenke til kommentar

Hvordan kan du elske andre om du ikke elsker deg sjøl?

Hatt mange damer, men no er eg lei. trenger en pause. Så lenge en er ung er det viktig å feste og ha det gøy. Å finne en livspartner er viktigere for meg når jeg er 30-40år enn nå.

Lenke til kommentar

Å ha kjæreste er mer som en jente i ekstreme pms-perioder i forhold til å være singel: En berg-og-dalbane fra helvete...

Å være singel og forelsket er kanskje verre, men å være singel og ikke forelsket er rett og slett deilig!

Lenke til kommentar

Noen trives i forhold, og andre gjør ikke det. Det varierer veldig fra person til person.

5699970[/snapback]

..og ikke minst hvem man innleder et forhold med.

(derfor man ikke benytter seg av første sjanse)

[vanligvis]

5700883[/snapback]

Ikke? :whistle:

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Har en del venner og generelt mange andre også som driver og syns synd på seg selv og lignende fordi de ikke har dame. Og kan ikke være lykkelige osv.

Jeg kjenner til det, for jeg gjorde det samme for litt over et år siden! Jeg var sikker på at jeg aldri kom til å få meg dame selv om jeg virkelig prøvde. Men plutselig kom jeg fram til at det var ikke sånn jeg ville holde på. Drive å synes synd på meg selv og ikke være lykkelig på grunn av noe sånt. Jeg begynte å ikke bry meg så mye. Ikke være så stressa, og ikke hele tiden presse meg på jenter men heller være litt glad og kall det litt "kostbar" om du vil.

Brydde meg mye mer om venner og sånt noe. Holdt på sånn en stund og for 4 måneder siden ble jeg sammen med den fineste og søteste jenta i verden. Men før det så var jeg lykkelig. Jeg var glad. 

Det å være deppa og syns synd på seg selv er ikke til noe godt. Ingen damer som vil ha noen som går rundt å depper.

Man kan vel absolutt være lykkelig uten dame vel?

Kan ikke akkurat prate for jenter men

Ble en litt lang post, men er det noe i dette eller er jeg helt på jordet?

jenter? gutter?

5699647[/snapback]

Slikt er det alltid

det er allitd folk som grubler og klager på at de ikke får en shit i livet

men det finnes kanskje grunner tild et også.

du er kanskje glad akkurat nå, men det er ikke sikkert du alltid vil være det da.

man skal egentlig bare ta det som det kommer,, enn å bare sitte å gruble på alt.

det syns jeg er mer fornuftig

Lenke til kommentar

Jeg er lykkelig fordi jentene ikke "henger etter" meg hele tiden. Jeg har to lillesøstre, og det holder i massevis. Dessuten tror jeg aldri at jeg kan klare å finne en jente som gidder å være med å reparere gamle forsterkere eller plyndre containeren til Elkjøp for gamle TVer.

Lenke til kommentar

5699970[/snapback]

Åja, kjenner til den. Enten at forholdet ikke fungerer, eller at du blir forelsket i noen som ikke er interessert i deg på samme måte. Kan være hardt å fordøye.

Jeg har faktisk tro på at det er mulig å finne "den rette". Som i tvillingsjeler.

Er man evig ulykkelig med den personen så er det ikke den rette, enkelt og greit.

Men at kjæreste uansett er lik lykke er jeg ikke enig i. Det kommer helt an på. Mange faktorer som spiller inn.

Lenke til kommentar
Her har det stort sett vært omvendt. Fri og frank = Moro i helgene = Lykke.

Av ein eller anna grunn har dette synet endra seg i det siste.

5706679[/snapback]

Må si meg enig der. Før jeg begynte å skjønne at jenter var noe utrolig vakkert, var singellivet og gutta boys rene himmelen.

Har bare hatt en kjæreste i løpet av livet, og de seks månedene var ekstremt fine :)

Kjærester fører med seg mye depresjoner også, gråt/var dypt deprimert i flere timer da hun slo opp :ermm:

Vel.. Håper jeg får et nytt og mer varig forhold snart :)

Det er smør på flesk, men lykkelighet er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...