Gå til innhold

Er Kjæreste lik Lykke?

Anbefalte innlegg

Har en del venner og generelt mange andre også som driver og syns synd på seg selv og lignende fordi de ikke har dame. Og kan ikke være lykkelige osv.

Jeg kjenner til det, for jeg gjorde det samme for litt over et år siden! Jeg var sikker på at jeg aldri kom til å få meg dame selv om jeg virkelig prøvde. Men plutselig kom jeg fram til at det var ikke sånn jeg ville holde på. Drive å synes synd på meg selv og ikke være lykkelig på grunn av noe sånt. Jeg begynte å ikke bry meg så mye. Ikke være så stressa, og ikke hele tiden presse meg på jenter men heller være litt glad og kall det litt "kostbar" om du vil.

Brydde meg mye mer om venner og sånt noe. Holdt på sånn en stund og for 4 måneder siden ble jeg sammen med den fineste og søteste jenta i verden. Men før det så var jeg lykkelig. Jeg var glad.

Det å være deppa og syns synd på seg selv er ikke til noe godt. Ingen damer som vil ha noen som går rundt å depper.

Man kan vel absolutt være lykkelig uten dame vel?

Kan ikke akkurat prate for jenter men

Ble en litt lang post, men er det noe i dette eller er jeg helt på jordet?

jenter? gutter?

Endret av homer1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel ingenting som gir mer lykke en en dame man virkelig kan elske, og som elsker like mye tilbake

Kjærligheten er bare stor :love:

5699855[/snapback]

jojo er helt enig! men kan ikke gå rundt å deppe bare fordi du er singel for en stund!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...