homer1990 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har en del venner og generelt mange andre også som driver og syns synd på seg selv og lignende fordi de ikke har dame. Og kan ikke være lykkelige osv. Jeg kjenner til det, for jeg gjorde det samme for litt over et år siden! Jeg var sikker på at jeg aldri kom til å få meg dame selv om jeg virkelig prøvde. Men plutselig kom jeg fram til at det var ikke sånn jeg ville holde på. Drive å synes synd på meg selv og ikke være lykkelig på grunn av noe sånt. Jeg begynte å ikke bry meg så mye. Ikke være så stressa, og ikke hele tiden presse meg på jenter men heller være litt glad og kall det litt "kostbar" om du vil. Brydde meg mye mer om venner og sånt noe. Holdt på sånn en stund og for 4 måneder siden ble jeg sammen med den fineste og søteste jenta i verden. Men før det så var jeg lykkelig. Jeg var glad. Det å være deppa og syns synd på seg selv er ikke til noe godt. Ingen damer som vil ha noen som går rundt å depper. Man kan vel absolutt være lykkelig uten dame vel? Kan ikke akkurat prate for jenter men Ble en litt lang post, men er det noe i dette eller er jeg helt på jordet? jenter? gutter? Endret 4. mars 2006 av homer1990 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Synes ikke det er at man må ha dame for å være lykkelig Har klart meg helt fint uten hittil, å ha dame synes jeg ikke er en nødvendighet, bare en ekstra bonus Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 ja er akkurat det jeg mener. Virker på meg som mange syns det er en nødvendighet. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 For meg er det ikke lik lykke. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jenter vil ha Emoer. *kutte pulsåra* Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har du en jente du er utrolig glad i, og hun i deg, så gir jo det selvsagt ganske stor lykke. Men det å deppe over at du ikke har dame, uten at du selv er forelsket? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg er nok oftere trist og bekymret meg når jeg har kjæreste enn ellers. Så nei, kjæreste er ikke lik lykke. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 nei, med kjæreste følger det jo litt dritt også men. Det er det jo så klart verdt! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Desverre orker ikke Lommeboka mi damer.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er det jo så klart verdt! 5699758[/snapback] Ja, det er det. Men jeg er fortsatt oftere i dårlig humør nå, enn da jeg er enslig. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er vel ingenting som gir mer lykke en en dame man virkelig kan elske, og som elsker like mye tilbake Kjærligheten er bare stor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Kan være, men trenger absolutt ikke å være. Avhenger ikke minst av hvem. Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Er vel ingenting som gir mer lykke en en dame man virkelig kan elske, og som elsker like mye tilbake Kjærligheten er bare stor 5699855[/snapback] jojo er helt enig! men kan ikke gå rundt å deppe bare fordi du er singel for en stund! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har du hørt uttrykket: ulykkelig kjærlighet? Noen trives i forhold, og andre gjør ikke det. Det varierer veldig fra person til person. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) fjernet Endret 21. mai 2010 av Ozwald Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har jobb og venner og egentli alt jeg trenger... men savner å ha ei jente å være glad i.. det er vel det som betyr mest i livet, og ha en av det motsatte kjønn å være glad i Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Synes kjærlighet er veldig viktig i livet, om ikke det viktigste. Når det er sagt, så er det kanskje ikke alle som synes det er nødvendig med en kjæreste, så lenge de får kjærlighet fra familie/venner. Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Desverre orker ikke Lommeboka mi damer.. 5699779[/snapback] Så jevli bra sagt :!: Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er herlig å ha kjærste (i blandt), men som regel for det meste. Det å være singel er også en veldig stor frihet. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ble du glad da du fikk deg kjæreste? Da er det lykke, for deg. Vanskeligere er det vel ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå