Seba Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei, jeg vet et lignende emne har blitt postet før, men jeg får en annen feilmelding! Hvis jeg prøver å starte iTunes (akkurat nå) får jeg meldingen "ITunes cannot run some of its required files are missing." For 30min fikk jeg meldingen om at den ikke fant ett eller annet i "mine dokumenter," som jeg aldri har brukt på denne pc'en. Hvis jeg da prøver å slette det får jeg meldingen om at den ikke finner H:\ disken, og at den er ugyldig. (Noe som er rart siden jeg bare har C of D disk) Deretter prøvde jeg å trykke på "iTunes setup" igjen og instalere en 2. versjon. Jeg fikk også da en feilmeldingen at H:\ er en ugyldig disk. Kan dette ha noe med at jeg innstalerte det på skolen hvor det er en server som kalles for H:\. Dette er også rart siden elever ikke kan legge til mapper på denne serveren. Sorry for at dette kanskje ikke er så mye å jobbe ut i fra, men jeg er ganske grønn på sånne pc greier Bruker forresten Dell Inspiron 2200, Xp Pro.. Håper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Søk etter virus og spyware på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå