Gå til innhold

fjernkotrollen på SE K750i

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg blåtannadapter til pcen, så koblet jeg telefonen til, da får jeg til å styre musen. Men har lyst å få opp playlista fra winamp på mobilen eller noen sånt, går det ann? Åsså lurer jeg på om når man går inn i fjernkontroll-menyen så kommer det opp 3 undermenyer

1.presenter

2.Media player

3.Desktop

Det som er litt rart er når jeg trykker på de kommer det samme fjernkontroll opp på alle, og alle knappene virker ikke :hmm:

Noen som kan hjelpe?

Endret av bap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan lage nye slike fjernkontroller og legge inn i telefonen selv. Disse kalles .hid filer.

Du kan lage dem selv også. Ta en titt på disse linkene:

link1

link2(SE)

Eller har jeg lagt ved noen .hid filer som du kan bruke.

Det ligger også en Winamp hid der som kan brukes til å styre Winamp. Bare send dem til telefonen med blåtann og de lagres automatisk på telefonen under fjernkontroller(pakk zippen opp først)

hids.zip

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Bra svar xpi :) men har et til problem.. når jeg kobler til mobilen til pcen via blåtann, ska jeg da få noe ikon i min datamaskin? som når jeg kobler den til med kabel?

Endret av bap
Lenke til kommentar
Bra svar xpi :)  men har et til problem.. når jeg kobler til mobilen til pcen via blåtann, ska jeg da få noe ikon i min datamaskin?  som når jeg kobler den til med kabel?

5707067[/snapback]

Nei du får ikke det. Ikke et eget stasjonsikon som E: f.eks. Jeg har det slik at softwaren til bluetooth dongla gir meg full oversikt over filene på minnekortet og telefon slik at jeg kan overføre data. Eller høyreklikke på ønsket fil og sende til mobil. Er ikke sikker på hvordan andre har det. Men jeg får ikke noe ikon som du gjør med kabelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...