mli Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei, jeg har en vectra A 2.0i. Problemet er at det kommer en konstant durelyd fra et av forhjula når jeg kjører rett fram eller svinger svakt tilvenstre. Et godt eksempel på lyden er om du prøver å kjøre på den gule eller hvite stripa i veien. da kommer det av og til en durelyd. lyden som kommer fra bilen min er helt lik denne lyden. lyden kommer først ved ca 50-60 km/t. Noen forslag til hva som er galt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Gåent hjullager, hjul i ubalanse? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er nok ikke annet enn hjullageret som må byttes. Lenke til kommentar
mli Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Er nok hjullageret ja For jeg har testa med 2 forskjellige hjul, og lyden er der fortsatt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ganske så typisk feil, egentlig. Koster vel rundt 500,- for begge sider tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå