cre8or Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 kjøpte meg ny pc i foregårs , amd x2 64 3800+, asus A8R32-MVP Deluxe 580 og et radeon x800gto. Når jeg spiller cs så hakker jeg og får connection to server timed out! Det er bare jeg som får connection timed out , og akkurat no sitter jeg på lan med ca 100 andre. Jeg har satt cpun til og kjøre på 1 kjerne i cs og det hjalp ikke! Jeg har prøvd og formatert , lastet ned nye drivere til skjermkort og slettet steam og instalert det på nytt igjen! Noen som har en aning om hva dette kan være?` Mvh Andreas Moen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv nye drivere til hovedkort og nettverkskort. Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv nye drivere til hovedkort og nettverkskort. 5699742[/snapback] Har lastet ned det og , men det funket heller ikke Lenke til kommentar
Bols Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Prøv nye drivere til hovedkort og nettverkskort. 5699742[/snapback] Har lastet ned det og , men det funket heller ikke 5699766[/snapback] Hakker det (eller andre spill) i single-player? Greit å kunne redusere feilen til evt. å gjelde nettverkskort/kobling. - Trond Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Hakker det (eller andre spill) i single-player? Greit å kunne redusere feilen til evt. å gjelde nettverkskort/kobling. - Trond 5699816[/snapback] Jeg har prøvd i q3 , og der har jeg ingen problemer! Er i cs jeg har problemer virker det som, har egentlig ikke fått testet noen andre spill for jeg har konsentrert meg om cs =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå