War Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har noen anelser og lest litt men hva er denne mounten, hvor kan den brukes og når og hvem får den. Klippe . _________________________________________________________ 1: Kill Broodlord the Lashlyer in BWL(Only one in the raid gets to loot the head). 2: Farm 46000(or something of that amount, atleast 40000+ for sure) Carapaces from the elite Silithids in Silithus. 3: Get an epic ring of your choice for letting 40 people do your dirty work for 4 days(and nights) straight... also accept three more quests wich are impossible to do alone: 4: Green line: 4,1: Run about the whole damn world talking to some people and wasps and stuff... 4,2: Farm rare drops from the elite dragons around the portals(You know the portals where the 4, recently implemented, Green Dragons spawn?) in Hinterlands, Feralas and Ashenvale. Also kill a "mini-boss"(He's hard) in Duskwood for the last drop. 4,3: Defeat(You don't really kill him, but w/e) Eranikus in Moonglade. 4,Reward!: Choose between a healing necklace or a pair of nice Rogue boots with Nature Resistance. 5: Blue line(This quest-line confused me a lot when we did it, but it was also the funniest one to do): 5,1: Find the Spirit of Azuregos in Azshara. 5,2: Find some GANOME in Tanaris. 5,2: Swim to some island off the southern coast of Tanaris with and uber fast-swim buff(Only the one with the quest can go to this island, OFCOURSE, and you'll die if you attempt to get to it without the buff) to get some things. 5,3: Meet some master criminal gnome in Winterspring and kill the Gorilla he unleashes upon you. 5,4: Kill that master criminal gnome in his fortress in Dustwallow Marsh. 5,Reward!: Get an imba Cloth head armor with +10% chance to resist silence amongst other cool stats. 5,5: Collect 8 different pages: 1 you get when you kill the gnome 1 from Ragnaros 1 from a book lying about in BWL 1 from Onyxia 1 from Stormwind 1 from Undercity 1 from the elite mobs in Darkwhisper Gorge, Winterspring 1 from the elite demons in The Tained Scar, Badlands 5,6: Get 20x meats from raid(not elite, but damn slow to kill with a raid of 10) mobs in southern island in Feralas. Also kill a named Chimaera boss on that same island. 5,Reward!: You get an epic cooking recepie to make food wich gives a nice stamina boost. 5,8: Turn in some rare materials, including some Elementium ore, 20x Arcanite bars etc etc. 5,9: Kill a raid boss Shark in Azshara! 5,Reward!: Choose between a nice Mage robe with +Frost damage and +Fire Resistance amongst other stats OR a ring with some stats and that enables you to swim underwater forever(Or until you die cause of you thinking you are invinsible and swim too far out in the ocean)! 6: Red Line: 6,1: Clear Vaelastrasz -> Nefarian in 5 hours. 6,2: Get some hunter item and, i think it was a necklace with shadow resistance, oh well. 7: Forge the Mallet! And NOW apparently... 8: GET A LEGENDARY MOUNT!(while the others who helped do the quest lines dont get shit!) Endret 5. mars 2006 av War Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har hørt at man kan bruke den når som helst, også utenfor Anh' quiraj. Har hørt at en gnome på Stormscale har den. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Deetee i axemen på ravencrest har den, du får den om du har scepter of the shifting sands for å åpna AQ. Ja den kan brukes både inne og utenfor AQ ' War: du kan nok ikke få den.... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Er det bare mulig for en på serveren å få den? Endret 4. mars 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) scepter of the shifting sands er/får man? Har pala, druid,warrior og rouge . Denne? .... Endret 4. mars 2006 av War Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 du må A: være lvl 60, B: ha bwl raiding guild (for hodet greia, hvis jeg ikke tar helt feil). Og nei. 2k gull hjelper ikke en bæsj her.... Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Har 37g behøver ikke være så frekk. Takker for svar. Black roses TAC /TnT gjør da slikt di. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Husker jeg så en på test-realmen som hadde den. Virkelig svett å se på. Har dere sett den? Ellers kan jeg hente frem et pic:P Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jeg har ikke sett den. Kom gjerne med bilde =) Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 veldig viktig å være en sentral person i serverens største guild, være skikkelig hardcore og ha godt rykte. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Sånn ser den ut. veldig viktig å være en sentral person i serverens største guild, være skikkelig hardcore og ha godt rykte. Størst guild -ja Sentral person -nei Godt rykte -Ja Må se og øke lvl og bli mer sentral en å kun grinde varer. Endret 4. mars 2006 av War Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Det er lov å drømme selvfølgelig, men har du i det hele tatt sett insiden av f.eks. Blackrock Depths, war? "øke level" Lykke til da, du har nok noen uker med /played før du i det hele tatt kommer i nærheten av å bli ferdig med questet. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Du må fullføre den lange og vanskelig questen med septeret til AQ for å få legendary mount - *alle* som gjør det innen 10 timer etter at port-åpning er startet får legendary mount. Med andre ord, stort sett kun en person per server, såfremt man ikke har flere hardcore guilds som har rukket å fullføre quest-chain før første guilden starter åpnings-event. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Sånn ser den ut. veldig viktig å være en sentral person i serverens største guild, være skikkelig hardcore og ha godt rykte. Størst guild -ja Sentral person -nei Godt rykte -Ja Må se og øke lvl og bli mer sentral en å kun grinde varer. 5700255[/snapback] errrr.... størst guild som i styrke, ikke antall... Har guildet ditt neffy på farm, f eks? Hvis nei, så sliter servern deres Lenke til kommentar
War Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Da er jo alle frister ute. Sier ikke at jeg vil ha mounten, men er det allemanns-eie noe det ikke virker som er detjo verdt åprøve. Fikk lyst på gull- Tjente gull Fikk lyst på F-compendium boka- Fikk tak i boka Ville være med i TAC på Arathor -Ble med i TAC Ville skaffe 60 arcanitbars -skaffet 60 stk. Ville drepe en 51 elite drage med druid på lvl 47-Greide det. Ville ha lvl 30 Rogue fra mandag til fredag, ble desverre bare 27 Pleier og oppnå målene mine , men noen ganger blir jeg litt ivrig og vil ha urealistiske ting, etter litt skriving her inne ser jeg det ikke er mulig med min rase og lvl osv. Om ikke annet så lærer jeg. Endret 5. mars 2006 av War Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bare fint å sette seg litt mål så man har noe å jobbe etter Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bare et spørsmål til War... hva skal du med boka til QS-sverdet? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Bare et spørsmål til War... hva skal du med boka til QS-sverdet? 5701851[/snapback] Trofé? Tror han har snakket om å levle opp en warrior en gang. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Ja, som den gangen du vill ha sulfuras med druiden din.. *mimre* Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Da er jo alle frister ute. Sier ikke at jeg vil ha mounten, men er det allemanns-eie noe det ikke virker som er detjo verdt åprøve. Fikk lyst på gull- Tjente gull Fikk lyst på F-compendium boka- Fikk tak i boka Ville være med i TAC på Arathor -Ble med i TAC Ville skaffe 60 arcanitbars -skaffet 60 stk. Ville drepe en 51 elite drage med druid på lvl 47-Greide det. Ville ha lvl 30 rouge fra mandag til fredag, ble desverre bare 27 Pleier og oppnå målene mine , men noen ganger blir jeg litt ivrig og vil ha urealistiske ting, etter litt skriving her inne ser jeg det ikke er mulig med min rase og lvl osv. Om ikke annet så lærer jeg. 5700784[/snapback] Fikk lyst på gull - vel har aldri likt å grinde men skaffa epicmount på ganske kort tid. Ville skaffe Chromatic cloak med magen + heartseeker på roguen - skaffa disse. Ville soloe diverse 60/61 eliter, gjorde dette. Ville ha en warrior fra 1-30 på en uke - den ble 36 på fire dager. Ikke for å skryte men altså det er jo egentlig ikke så stort, for regner med at mange faktisk klarer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå