rikardo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Heisann! Her om dagen slo firewallen seg vrang. Kjørte Slackware 9 med arno's iptables-skript. Funka uten problem i flere år, så her om dagen slutta IP-telefonien å fungere, ping, kunne ikke sende mail (via outlook) osv. Surfing og slikt funka. Gikk igjennom skriptet flere ganger, men fant ingen feil. Så jeg formaterte serveren, og prøvde et par forskjellige skript men jeg får det ikke til. Har tilogmed prøvd ClarkConnect, og nå kjører jeg windows xp med internet connection sharing. Får fremdeles ikke pinget verden der ute, sendt mail eller ringt med telefonen. Er det noen som har noen tips å komme med? Får jo surfa og prata på msn (men ikke kobla opp webkamera).. Jeg fatter ikke Endret 4. mars 2006 av rikardo Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har du Telenor kan det tenkes at de har begrenset abonnementet ditt pga uønsket trafikk, da får du i prinsippet bare surfet. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Takk for tips agvg! Viste seg at viruset som ble funnet her for noen dager siden hadde litt større virkning enn først antatt. Virusscanner folkens, viktig viktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå