indigestion Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Prøver å utarbeida ein ordredatabase i MS Access. I denne databasen vil eg og ha muligheten til å skriva ut fakturaer på grunnlag av ordre. Fakturaen har eg laga i ein rapport bassert på tabellen "ordre" og "kundedata". Slik eg har tenkt skal toppteksten for gruppa innehalde kontaktinformasjon etc. Detalj-delen inneheld ordrelinjene. Botnteksten for gruppa inneheld girodelen med beregna kontrollar for sum, mva og sum inkl mva. Det som er problemet er at botnteksten for gruppa blir forskyvd avhengig av kor mange ordrelinjer det blir skrive ut i Detalj-delen. Dermed stemmer ikkje resultatet med felta på ein giroblankett ved utskrift. Eg ynskjer difor å "låse" elementa i botntekst-for-gruppe-delen slik at desse står fast uavhengig av antal ordrelinjer i detalj-delen. Håpar dette var forståeleg. Edit: Databasen blir laga i MS Access. Endret 5. mars 2006 av indigestion Lenke til kommentar
roac Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Forståelig, ja. Men, du sier overhodet ikke noe om hva slags teknologi du skal bruke. Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Har funne ut av problemet på eiga hand. Eg brukte botntekst for sida og fekk tilpassa rapporten ved hjelp av denne. Evt interesserte kan lesa: http://support.microsoft.com/?kbid=208979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå