Hotel Papa Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Heisann... Som topic sier, jeg er på utkikk etter en helt grei ekstern harddisk (250gb) til en overkommelig pris.. Jeg har sett på noen som heter LaCie til 998,- for 250gb, men der er det mange som har klagd over at den slutter å fungere.. Så derfor tenkte jeg at skulle spørre om råd her! -EvenruD Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg bruker den LaCie harddisken her og den fungerer perfekt, en kamerat har 5stk og aldri hatt problemer. Tror folk som har opplevd at den slutter å fungere ikke har vært flinke nok til å bruke "trygg fjerning av maskinvare" opsjonen i windows. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg ville kjøpt en litt dyrere da, så er du sikker. Lenke til kommentar
DJ_DiABlo Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hei! Eg har selv en Western Digital USB2.0/Firewire 320GB 8MB Dual Option Media Center å eg e strålande fornøyd med den! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg ville kjøpt en litt dyrere da, så er du sikker. 5699291[/snapback] Dyrere er ikke nødvendigvis bedre.. Har merket mange har opplevd problemer med omtrent alle merker av eksterne harddisker, dette pga samme som jeg nevner over regner jeg med. LaCie er et bra merke og harddisken er også "best i test" flere steder.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Takk for råd.. Da blir det nok den til slutt da den var så "billig".. men er det sånn at man skal passe på å flytte på den for mye eller hva? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 prøv å la den ligge stille, hværtfall når den er i bruk, ikke gjør som meg og mist den i gulvet mens den er i gang Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Men transport til og fra LAN bør gå bra eller hva? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg bruker den, og er ganske fornøyd. Det eneste jeg kan klage på, er overføringshastigheten. Bortsett fra det, så er det en kjempefin ekstern hdd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå