FpsStu Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har møtt Ole-magnus fra Prinsessen og professoren på TG før han ble kjent hvis det tells... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 møtte El Caco igår, skal straks ned og rigge til Gatas Parlament konsert, da treffer jeg dem og Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg har møtt Ole-magnus fra Prinsessen og professoren på TG før han ble kjent hvis det tells... 5773462[/snapback] Tihi, me too Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Lederen i Unge Høyre, Torbjørn Røe Isaksen (ekkel fyr) 5755404[/snapback] Har møtt han jeg og, han er jo en kjernekar 5758611[/snapback] Krage er rød, og kan dermed ikke like Røe Isaksen. 5768891[/snapback] he he, forsåvidt sant, men når det første han gjør er å prøve å bomme snus av meg for å så banne fordi jeg ikke snuser og det medførte at han måtte gå på kiosken, først når han kom tilbake fra kiosken gadd han hilse I senere møter hvor vi begge har vært har han konsekvent oppført seg som ei blære... Lenke til kommentar
ladida Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har sett en hel haug, men prata med: kristin halvorsen tommy steine kari jaquessen (helt sikkert stava feil) idol sandra *grøss* maria arredondo short cut/vegard/topp20/migrapolis-fyren + jaypea en fra hotel cæsar (som jeg ikke husker navnet på) alex rosèn stig van eijk (litt tragisk å se han jobbe som campingvakt på quarten) Gatas parlament Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 har håndhilst og fått kjeks av Jay Leno (det kom på tv faktisk) har håndhilst på Julie Kavner (hun er Marge i Simpsons) har sett stort sett hele main-cast'n i Simpsons Har hilst på hele Griffin, hvor jeg derav hadde en litt lenger samtale med Marcus Silver, som jeg også fikk Griffin-skjorte av. W00T Har preika med to stykker i Arch Nemesis Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 De siste par ukene har jeg møtt: - Martin og Lars Olav fra Tufte IL. - Dagfinn Lyngbø - Wig Wam - Dum Dum Boys - Motorpsycho - Rune Andersen - Trond Giske - Leif Ove Andsnes - Harald Zwart - Anne B. Ragde - The Cumshots Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ikke hilst på men sett i levende livet: David Letterman Queen Latifa Seth McFarlane (Family Guy) Carson Daly Chazz Palminteri (The Usual Suspects) Pamela Anderson (så henne i et lite sekund) Rupert (Hello Deli), som forøvrig har den værste burgeren jeg noensinne har vært borti. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Glemte å nevne at jeg sitter på samme t-bane som Dorthe Skappel minst en gang i uka og jeg veit hvor hu bor. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Oj... jeg har hilst på/snakket med: Kristoffer Schau Roger Moore og kona hans Erna Solberg Olav Thon Petter Stordalen Advokaten til mullah KREKET Nesten hele landslaget i fotball Barnetv-duden fra NRK (han mørke, ikke asgeir) Kurt Nilsen mange ganger Jorun Stiansen Manageren til Kurt Mira Craig... (hot) Hun svenske kristne synge-dama En del flere, men kommer ikke på hva de heter i farten.. Det hører med til historien at jeg jobber på flyplass Endret 28. mars 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Mr_Transam Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Skal vi se: Danset med Adil fra dansefeber i mange år. Fikk med han ut på nesodden et par ganger. Har også danset med han på diverse stevner her og der. Har møtt Gunnar sønsteby (krigshelt, norges høyest dekorterte). Fikk et personlig intervju med han og omvisning på akershus festning. Har også møtt Zahid Ali Nils Vogt kjøpte VG av meg en gang. Skvatt skikkelig og skjønte ikke hvem han var før han hadde dratt. Åsleik engmark er jo nesodding og treffer på han i hytt og pine (han som har stemmen til Timon i Lion King) Møter Jørgen Lanhelle ukentlig (han som spiller i ulvesommer) Julia Pauline Boracco Braaten (ulvesommer) er en veldig god venn av meg. Thomas Leikvoll tar jeg nesoddbåten med ukentlig. Møter han i hytt og pine. Er sikkert flere men jeg kommer ikke på de i farta Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Møtte helten min Espen Lie igår, leiesoldat neste! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Håndhilst på Becks ;D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg har møtt Ole-magnus fra Prinsessen og professoren på TG før han ble kjent hvis det tells... 5773462[/snapback] Me too! Satt ved siden av ham, satt på på vei til burgersjappe osv. Jeg er en kjendismagnet. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) - Gwyneth Paltrow Så henne i Heathrow - Knut Schreiner Hyggelig fyr, bestevennina mi er i slekt med han. - Sandra Hun var kjempe søt. - Thomas Giertsen Så han i byen. - Maurice Greene Fikk autografen hans etter bislett. Alle idretts folka bodde på SAS hotellet. - Siri Kalvik Hun har jeg sett flere ganger gjennom årene. - Erik Thorstvedt På en fly fra Oslo - Kongen og Dronningen Da de var på besøk her i Stavanger. Endret 15. juni 2006 av siriofstad Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Snakket med / hilst på: Atle Antonsen og Johan Golden, i forbindelse med "Det Politiske Parti"-greiene deres for noen år siden. Og har selv vært "modell" et par ganger på jobb. ;P Hilst på redaktøren for Aftenposten, i forbindelse med at vi (En gruppe av oss på skolen) laget to sider for dem i våres. Pål Fuglseth, bassist i Scandinavia, er faren til en i parallellklassen min. Lenke til kommentar
veos Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Satt midt i troppen til det norske landslaget på fly til Grand Canaria for et par år siden! Ellers har jeg ikke møtt så mange kjente, faktisk. Svein Erik Bakke, også kjent som VaskeBakke for dere som vet hvem det er en nær venn av familien. Utenom det har jeg ikke mye å skryte av, dessverre. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Så Bård Tufte Johansen på hjemmebane for en liten stund siden. Han gikk rundt og filmet på et kjøpesenter i skien. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Møtte lasse kjus og kjetil andre åmot i rena leir for ikke så lenge siden. Så har jeg møtt han idiotiske idol dommern med det rare navnet. Og hånhilst på Askeir borgermoen elns. *trøtt* Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Møtte Cowboy Layla i Elverum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå