Dotten Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Da er Dotten herved en hellig mann Har hilst på han et par ganger. Ikke akkurat noe minneverdig, helt glemt det intil du nevnte navnet hans. Glemte at jeg har vært på fylla med Alex Valencia et par ganger. Han var (eller er fortsatt?) sammen med søsteren til Tonje Sørlie, som jeg nevnte over. 5701128[/snapback] Å herregud, nå er du i hvert fall enda mer hellig. *bøye seg i støvet* Er du hellig nok til å ha en autograf av han liggende som du vil selge meg også eller? 5701183[/snapback] Hehe, nei. Om jeg hadde hatt den ville jeg nok ha brent den for lenge siden. Glemmer aldri når jeg møtte Alex Valencia for første gang på Exodus som 18 åring. Han hadde nettopp fått Brann kontrakt. Gikk med Brann hansker.... Var temmelig latterlig Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Selveste Kaptein Sabeltann, og Pelle og Pysa såklart ^_- Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 -Kurt Nilsen -David Beckham -Ole Gunnar Solskjær -Jens Stoltenberg -Ernst Viggo Sandbakk(folk fra trommetråden vet hvem det er) -Lynni Trekrem( ) Sikkert fler og, men det er de jeg husker nå.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Møtt Helge Jordal (skuespiller og jævlig hyggelig fyr) og installert bredbånd hos Tommy Knarvik (elendig Brann-spiller og jævlig hyggelig fyr) Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Har sett Jackie Chan under innspilling av en annen film i Hong Kong i 2002, men var da ikke så helldig at jeg fikk hilst på han. Hilste på en Real Madrid spiller(fudlasvin) utenfor en pub i Hong Kong for 2-3 år siden. Tror det var når de kom der for å spille mot Shanghai laget eller noe. Endret 4. mars 2006 av chakl Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hmm. må nesten tenke etter. Trur jeg faktisk ikke har hilst på noen kjendiser før. Ingen ordentlige ihvertfall. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg kom på ennå flere: * Har vært på nachspiel med blandt annet magnus i gåte. * Hadde en "episode" med Mai Irmelin (Mia) Martinsen lenge før hun ble C-kjendis. Det var hun som vant Robinson-konkurransen på TV3 tredje eller fjerde sesongen det gikk. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 har møtt øystein sunde en gang.. prata ikke med han eller no, bare ropte "øystein sunde eier" da jeg så han på gata. han snudde seg.. lykkeligste øyeblikk i mitt liv. Håper vell på å møte britney eller chuck norris da (^^,) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 men.. har truffet fritjof willborn ang en skole.. mislikte ham så hardt at jeg fingera ham da han gikk, men plutselig så han meg og tok fatt på meg 5701145[/snapback] *Tenke koffert* Har ikke møtt noen kjendiser i ordets rette forstand, men kan vel nevne Idol Sandra(?) som jeg så på gardermoen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 (endret) Eneste jeg har møtt er vel gutta i Crowntown, gruppa som var litt populære for et par år siden. Vært hjemme hos familien dems og drukket kaffe. Fikk forøvrig overta hunden til trommisen (Richard) også. Ellers så skal (!) jeg møte Ian Anderson, Robby Krieger og Ray Manzarek senere i år. Edit: Vært på samme fly som Thorvald Stoltenberg. Endret 5. mars 2006 av Volcov Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vært i samme heis som Bjørn Eidsvåg! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har sett James hetfield og møtt: trond viggo torgersen i NRK kantina, Aylar lie på Aker brygge, Tone damli på Karl Johan, Preple fra DumDum boys, Michael Kron eller hva han heter( vokalisten i Raga rockers, gammel kompis av pappa), Jens Stoltenberg, Bjørn Sundkvist og sikkert noen jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Farmen-Bente (?) fra tv for noen år siden handla med meg en gang. Kom ikke på før etterpå hvem det var, men der og da syntes jeg hu virka kjent Og så Manchester- United Solskjær handla smågodt på kiosken jeg jobba på for noen år siden Har tatt DDE Vokalisten på rumpa mens han sang "Rompa mi" på firmafest Og så har jeg dansa med Equizes (aner ikke hvordan det skrives) på en annen firmafest... Og så traff jeg Idol- Margareth på ett utested i Sandnes. Hehe, også ja.. han der som vant Idol ett år.. Kjartan .. yey.... Til slutt må jeg nevne Kristian Valen. Ville få CD'n min signert da han hadde minikonsert på Kvadrat (kjøpesenter i Sandnes).. måtte bare stå 1,5 time i kø bak 300 elleville 12'åringer som skulle ha signert post-it lapper først Men jeg fikk klem da, så det var verdt det.. synes han er soet Ikke akkurat så mye å skryte av Vanligvis hvis jeg ser noen som er kjent lar jeg de bare være i fred. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Espen ekbo *blablabla* Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hmm, møtte Ole Klemetsen når jeg var oppe i skitrekket på ondsdag. Han hilset forøvrig ikke tilbake... ;P Endret 5. mars 2006 av dD. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Snakka med Jostein Pedersen og Synnøve Svabøe. Og jeg fikk henne til å si "good evening" i stedefor "good night". I forbindelse med MGP En fyr fra tuft, Asgeir, Ordføreren her i Alta, en idol-person. Og fikk blomster fra Kristen Skjeldal som han hadde fått av kongen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hehe kjenner stig van eijk og hender eg havner på nachspiel med den klikken. Kan sikkert ordne deg en date ananas. Har satt idol kurt kraftig "på plass" Har håndhilst på Kong olav Har utfordret big brother ramsy til kamp uten hell. Ble sendt til å prate med enevald flåten flere ganger pga min oppførsel. Festet med mira craig i fjortiss tidene Mener det var flere men kommer ikke på det nå så sent. Edit: Vært på fest mange ganger med Cecilia Brækhus. Myrna Braza er en gammel vennine. Var veldig god venn med søsteren som eg var knuse forelsket i. Endret 5. mars 2006 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Håper vell på å møte britney eller chuck norris da (^^,) 5701656[/snapback] Møtet med Chuck kommer du nok ikke levende fra tho... :!: Kommer bare på at jeg har møtt D-Sound i farta... Sikkert flere kjente, men jeg kommer ikke på noen flere nå. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe kjenner stig van eijk og hender eg havner på nachspiel med den klikken. Kan sikkert ordne deg en date ananas. 5702803[/snapback] Kan du ordne meg en autograf? Det hadde vært gromt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå