Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du aner ikke hvilken big brother sesong? Altså presenterte hun seg som "Britt, vinner av big brother"? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så de gutta her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor + victoria becham og sønnene til becks og tom cruise, katie holmes, rafael nadal da jeg var i madrid å så på real madrid vinne serien Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har møtt han tøffen her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ...i full rustning på karl johan eller? Jeg har møtt Jahn Teigen på Aker Brygge. Han så jeg stirra så han smilte og sa HEI! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du aner ikke hvilken big brother sesong? Altså presenterte hun seg som "Britt, vinner av big brother"? 9435521[/snapback] Det var kollegaen min som kjente henne igjen. Jeg hadde aldri sett henne før. Hun presenterte seg ikke som noe som helst. Hun kom inn, kjøpte seg is og sjokolade og gikk igjen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har møtt Jahn Teigen på Aker Brygge. Han så jeg stirra så han smilte og sa HEI! 9435580[/snapback] Haha. Har gjort akkurat det samme. :--D Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Han her spsite frokost på samme hotell som meg.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har møtt Jahn Teigen på Aker Brygge. Han så jeg stirra så han smilte og sa HEI! 9435580[/snapback] Haha. Har gjort akkurat det samme. :--D 9436043[/snapback] jeg har også møtt han på aker brygge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Møtte keyboardmannen i Superfamily i gangen på skolen idag, igår, forigårs, ja, nesten hver dag Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Skal på Superfamilykonsert idag Har ekspedert Frode Øverli opptil flere ganger (jobber på bensinstasjon). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jahn har vel kontor i en av skyskraperne på Aker Brygge, da. Han gikk inn i en sånn høyblokk hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg har vært på samme ferje som Raymond Kvisvik(visst det gjelder) også har jeg vært og snakket samtlige medlemmer i vamp. Gitaristen satt jeg faktisk og spiste med Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Gutta i Enslaved på Norwegian wood Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Møtte hun gamle dama fra Rikets Røst på TG i år, intervjuet meg men kom ikke på TV Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Hu dama fra rikets røst bor borti her, og når jeg og kompissa skal på butikken for å kjøpe lunch, pleier hun sammen med flere pensjonister å spille botsja(det kule-kaste-spillet) når vi går forbi... Edit: Andre berømte folk jeg har kommet i snakk med: - Har spillt mot Trond Fausa Aurvåg og Jan Gunnar Røise, og vi tre spiste lunch sammen i kaffeteriaen på NRK. - Spillt mot Marian Saastad Ottesen - Spillt mot Arne Scheie - Vært hjelpemann for Harald Eia da han fremførte en sketsj, for så at jeg fikk et lite trutkyss av han - - - Hmm... husker ikk annet enn at jeg har hatt blikkontakt med Elton John... Oppdaterer sikkert når jeg kommer på mer. Endret 8. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ...i full rustning på karl johan eller? Jeg har møtt Jahn Teigen på Aker Brygge. Han så jeg stirra så han smilte og sa HEI! 9435580[/snapback] Nei, i sivil. Prata en god del. Jævla hyggelig fyr! Synge kan han også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdfzzxcv Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 møtte paven (han nye) en uke etter han ble valgt. var tilfeldigvis på ferie i italia, og skulle gå å se på vartikanet. så merker jeg at det står en bil, og menn med svarte jakker, å plugg i øret. så jeg går bort dit å ser hva som foregår, å vips, der kommer paven ut av bygningen, hvor jeg står. ca 2meter ifra meg. har også støtt på kongen, i nærheten av hytta (han var der ikke for å gå tur, men kom med båt, å gikk av ca der jeg har hytte ) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 møtte paven (han nye) en uke etter han ble valgt.var tilfeldigvis på ferie i italia, og skulle gå å se på vartikanet. så merker jeg at det står en bil, og menn med svarte jakker, å plugg i øret. så jeg går bort dit å ser hva som foregår, å vips, der kommer paven ut av bygningen, hvor jeg står. ca 2meter ifra meg. har også støtt på kongen, i nærheten av hytta (han var der ikke for å gå tur, men kom med båt, å gikk av ca der jeg har hytte ) 9459699[/snapback] Jeg var å så på da paven ble valgt jeg Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg har møtt jahn teigen på aker brygge. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg har håndhilst på Kåre Willoch Hyggelig fyr. Endret 11. september 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå