Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du aner ikke hvilken big brother sesong? Altså presenterte hun seg som "Britt, vinner av big brother"?

9435521[/snapback]

Det var kollegaen min som kjente henne igjen. Jeg hadde aldri sett henne før. Hun presenterte seg ikke som noe som helst. Hun kom inn, kjøpte seg is og sjokolade og gikk igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg har vært på samme ferje som Raymond Kvisvik(visst det gjelder) :p

også har jeg vært og snakket samtlige medlemmer i vamp. Gitaristen satt jeg faktisk og spiste med :)

Lenke til kommentar

Hu dama fra rikets røst bor borti her, og når jeg og kompissa skal på butikken for å kjøpe lunch, pleier hun sammen med flere pensjonister å spille botsja(det kule-kaste-spillet) når vi går forbi...

Edit:

Andre berømte folk jeg har kommet i snakk med:

- Har spillt mot Trond Fausa Aurvåg og Jan Gunnar Røise, og vi tre spiste lunch sammen i kaffeteriaen på NRK.

- Spillt mot Marian Saastad Ottesen

- Spillt mot Arne Scheie

- Vært hjelpemann for Harald Eia da han fremførte en sketsj, for så at jeg fikk et lite trutkyss av han

-

-

- Hmm... husker ikk annet enn at jeg har hatt blikkontakt med Elton John...:p

Oppdaterer sikkert når jeg kommer på mer.

Endret av nirvana1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdfzzxcv

møtte paven (han nye) en uke etter han ble valgt.

var tilfeldigvis på ferie i italia, og skulle gå å se på vartikanet.

så merker jeg at det står en bil, og menn med svarte jakker, å plugg i øret. så jeg går bort dit å ser hva som foregår, å vips, der kommer paven ut av bygningen, hvor jeg står. ca 2meter ifra meg.

har også støtt på kongen, i nærheten av hytta :D (han var der ikke for å gå tur, men kom med båt, å gikk av ca der jeg har hytte :p)

Lenke til kommentar
møtte paven (han nye) en uke etter han ble valgt.

var tilfeldigvis på ferie i italia, og skulle gå å se på vartikanet.

så merker jeg at det står en bil, og menn med svarte jakker, å plugg i øret. så jeg går bort dit å ser hva som foregår, å vips, der kommer paven ut av bygningen, hvor jeg står. ca 2meter ifra meg.

har også støtt på kongen, i nærheten av hytta :D      (han var der ikke for å gå tur, men kom med båt, å gikk av ca der jeg har hytte :p)

9459699[/snapback]

Jeg var å så på da paven ble valgt jeg :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...