Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lille-lørdag spurte meg om min favorittreklame en gang jeg var på kino da jeg gikk i barnehagen (Harald Eia og Bård-Tufte Johansen). Atle Antonsen bor like ved meg og har barn på skolen jeg gikk på, så han har jeg møtt. Har gått på skole med Kristian Brix (Vålerenga) fra 1. til 10. klasse, han har også spilt i korpset mitt. Sikkert et par andre også, men ingen big-shots.

Lenke til kommentar

Meg og Supermario :D stund sida thou, har litt harry sveis der ^^post-132868-1183834552_thumb.jpg

 

Edit 1: Bor også tvers over gata til Kristian Brix og Atle Antonsen bor lenger oppi her. Hvem er du Emoelg? vi har visst gått på samme skole ^^

 

Edit 2: Om supermario-bildet; Slå den!

Endret av LuringenOo
Lenke til kommentar

- Jan Teigen på ein badestrand ein plass i oslo.

 

- ein som driver på i P3, veit ikkje ka han heiter :p

 

- Jonas rønning

 

- kongen

 

- hilste på faren til jens Stoltenberg ( Torvald Stoltenberg( når eg var så liten at eg ikkje kan huske det ein gang :p han kalte meg ein liten prins :p

 

- i oslocity kjøpe-senteret såg eg han som hadde vil du blir millioner? Frithjof Wilborn

 

kommer ikkje på nokken fleir i farta. ganske mangen det der med tanken på at eg bur i Naustdal på vestlandet og er nesten aldri i oslo og sånt :p

Endret av xersess
Lenke til kommentar

Jeg traff på Håkon Njøten (Fra Idol) på Hagstrøm i Bergen. For dem som ikke vet det er Hagstrøm en intrumentforhandler i Bergen. Men som den omtenksomme person jeg var lot jeg han være ifred. Sikkert fått nokk oppmerksomhet under og etter Idol den fyren. Dette var for to eller tre år siden.

Lenke til kommentar

Erik Håker var inngift i slekta en gang i tiden. Ellers så har jeg sett idol-Ali på bussterminalen i Oslo, jeg fløy med samme fly som Harald Heide-Steen Jr. en gang, så Kathrine Sørland på Gardermoen, Gaute Grøtta Grav på Karl Johan, jeg har vært borti rompa til Jan-Fredrik Karlsen, jeg har ved to anledninger sett skuespillere fra Syv søstre og på Gardermoen så jeg hun som vant supermodellen i Norge det første året. Ellers så har jeg vært på idolkonsert det året Kurt vant og da Kjartan vant. Jeg fikk nylig høre at onkelen til bestemora mi er halvbroren til dronning Margrethe av Danmark.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestefaren min oppdaget Alf Prøysen. Ellers var jeg nabo med Egil i 'Bare Egil Band' en stund. Har også sett en del idol-kjendiser, i tillegg til at jeg stod ved siden av Blomster-Finn på Karl Johan. Snakket også med hun som spilte kona til Georg Anker-Hansen i Hotel Cæsar, og Georg selv. Vi snakket da om hester. :)

Endret av Annalfabet
Lenke til kommentar

Vanskelig å huske alt når det er så sent men får prøve :p

 

Personer jeg har møtt(Altså snakket med)

-Otto Jespersen

-Torgeir Bryn(Tidligere NBA spiller for de som ikke vet)

-Arve Juritzen

-Lars Iver Strand

-Helfner(Rapper,ikke spesielt kjent ennå)

 

Får oppdatere mens jeg kommer på flere.

 

Kjendiser jeg bare har sett:

 

-Bertine Zetlitz eller hvordan det skrives(Satt med henne på flytoget)

-Jan Teigen(Satt ved siden av han på en cafe på Aker Brygge

-Madcon(Yosef tråkka på foten til søsteren min,burde bedt han si unnskyld men ble pinglete der :p )

-Koffi Annan(Var innom Kolbotn på besøk til Bondevik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...