Raste Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nesten hele Vålerenga laget, dem trente meg på fotballskolen Og Espen "Shampo" Knutsen, siden han er min tremening Endret 21. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 jeg, og de fleste i min klasse, så Bill Clinton i byen idag Han gikk rundt, forfulgt av ~4 livvakter og greier. Han vinket til oss Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Har hytte ca 50 meter fra moren til Mette-Marits hytte. Det hender at jeg ser dem når Politiet spiser lunsj Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. mai 2007 av heanwi Lenke til kommentar
kom å lukt på meg Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har hytte ca 50 meter fra moren til Mette-Marits hytte. Det hender at jeg ser dem når Politiet spiser lunsj Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8664103[/snapback] jævli fett da!! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Har møtt flere av Norges beste seilere. Siren Sundby, to ganger, og en del på min alder. \o/ Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Eg har møtt Arne Lindtner Næss Hehe, Var på audition, fikk spille mot ham å greier:D For de som ikke vet hvem han er, så er han regissøren bak bl.a. Olsenbanden filmene. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Møtt på Atle Antonsen på et kjøpesenter. Måtte seff hilse på han. Han satt også ved siden av meg på kino en gang Når jeg var liten møtte jeg noen fotballfolk som vistnok var kjente, men husker ikke hvem, og det bryr meg ikke. Har vert sjåfør for noen "Heia Tufte" gutter, husker ikke navnene. Vert på nashpiel med noen av de som var med på birkebeineren. Jeg har ikke fått lov til å hilse på kongen av Malaysia, men jeg vinket til han, og han hilset tilbake Endret 14. juni 2007 av V-by Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kongelige, stoltenberg Mira craig, en del fotbalspillere, Kurt asle arvesen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 - Kræsja nesten med Jahn Teigen på Aker Brygge. - Noen av Wig Wam-folka - Er i slekt med Morten Harket. Langt ute. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fikk klem fra Aylar på Topp 20 konsert og så håndhilste jeg på Nicholas(er det ikke det han heter?) som er programmleder i topp 20 Det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er 4menning med Mia Hunvin ( hundvin samme faen) eller hva hun heter. Eks handballspiller og jeg tror hun bor med Terje Håkonsen ( tror) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Sto bak Tom Nordlie i kø til iskiosken på Down Town i Porsgrunn. SMEIK Traff på Alejandro Fuentez når jeg tok siste teoritime på båtførerkurset. Ok, det var tøys. Lenke til kommentar
brokendreams Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Av det jeg kommer på akkurat nå: Fall Out Boy, Kari Traa, Lars Bystøl og er i familie med "Ralph Myerz" (som i Ralph Myerz and The Jack Herren Band) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg møtte trommisen og gitaristen i Queens of the stone age og vokalisten i Hatebreed og lamb of god. Alt samme uken Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er 4menning med Mia Hunvin ( hundvin samme faen) eller hva hun heter. Eks handballspiller og jeg tror hun bor med Terje Håkonsen ( tror) 9005425[/snapback] er 3menning med hun freaky Paris Hilton, P. Diddy, Snoop dogg, Mira Craig, Aylar, A1 (gammel gruppe) Cameron Diaz, Lucy Lui (?), Drew Berrymore, Halle Berry, Kongen (Norske og svenske), svenske victoria (prinsesse), Kronprinsen, Rune Rudberg, Benji Swimmer +++ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nils Vogt er naboen min om sommeren, møtt han ved isbilen noen ganger Som oftest var han iført slåbrokk og tjukt morgenskjegg, 5 om ettermiddagen :!: Ferie Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har møtt A-laget til MFK, enten det er på gata, på trening eller på flyet hjem på søndagen ... MEN, det største av alt: Jeg så Datasmurf på Gardermoen mandagen for en drøy uke siden! Håhå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) jeg bor sammen med Jan Simonsen det slår det meste Endret 7. juli 2007 av Espen pai Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Update: Frank Iero fra My Chemical Romance. Ikke akkurat personen jeg helst vil møte, men for all del - hyggelig kar. Mange misunnelige fjortisjenter dog, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Før jeg skriver, hva telles som "har møtt"? Hvor mye kontakt må man ha hatt med personen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå