greiven Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) -Bjarne Brøndbo og hele DDE -Åge Aleksandersen -Hele RBK-laget (Før kamp, på kamp og på trening) -Viera vinka til meg når det var Rosenborg-Arsenal. -Dattera til Petter Stordalen () -Tufte laget. -Idol-Sandra ( Ga henne klem og kjente puppene hennes klemme mot brystet mitt ) Vet av flere, men kommer faan ikke på det i farta Endret 19. mai 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 så Karl I. Hagen på klassetur til stortinget engang :!: er også i slekt med Rolv Wesenlund Har aldri truffet/sett han though... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 ja søren heller jeg har jo møtt Jens Stoltenberg, Erna solberg og noen andre politikere. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Lagde biffstrimler til Farmen-Mikkel igår Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Forresten, går på skole med han som dubba den lille bjørnen (Coda?) i Min Bror Bjørnen, og spilte i Hawaii Oslo som han skalla gutten. Ferdinand Falsen Hiis. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Spilt fotball med Harald Martin Brattbakk. Var Brattbakk, en kamerat og jeg som spilte litt i hagen. (Mål laget av to gensere som lå på bakken osv.) Ellers er det lite med kjendismøter gitt. Endret 20. mai 2007 av Zlatzman Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg håndhilste på kronprinsen og kronprinsessen en gang, når de var på besøk her jeg bor Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 - Jerry Garcia sov hos oss en natt da jeg var liten. Har en dollar sedell signert og greier - Fikk snakke med Martha Stewart da vi var i Amerika forrige gang. Hun kjenner besteforeldrene mine. - Har vel hilst på Wenche Foss på et skolebesøk en gang. - Hilste på Prince Andrew, Duke of York på et hesteløp jeg var med besteforeldrene mine på. - Snakka med Christian Ringnes, god venn av stefaren min. Er sikkert fler, men kommer ikke på noen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Fortsetter å poppe opp i hodet mitt. Har møtt Alex Rosén og Jarle Andøy (Berserk-gutta), og fått signert en bok av Jarle. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Nylige oppdateringer: - Jeg skravlet med Mini Jacobsen, han fotballkommentatoren og tidligere RBK-spilleren på en backstage-fest i forrige uke. - Klaus Joacim Sonstad (Odin i Are og Odin) bøllet seg forbi meg i folkemassen i Trondheim på 17. mai. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg har vært på fest med Maria Solheim, kom jeg på. Så må jeg nevne Johnny Knoxville igjen. Jeg luktet av hans sprit for søren! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Møtte Thomas Numme på 17. mai... han har barn på samme skole som jeg går på. Fikk tatt bilde med han 8646348[/snapback] Hvorfor tok du på tissen hans? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Så må jeg nevne Johnny Knoxville igjen. Jeg luktet av hans sprit for søren! 8657575[/snapback] ZOEMGAD NEEDZ TO TOUCHZZ! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg sto siden av Bam, Phil, April Margera og noen Viva La Bam folk i Finland 2005 Det var på Ruis Rock, som er en festival i Finland Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 - John Arne Riise - Kristian Valen - Brede Hangeland (fotballspiller på FC København, før Viking FK) - Han der Bowler fra Kykkelig Kokos - Thormod Thormodsen (spilte på Stavanger Oilers) - Erik Fuglestad (gammel Viking og Norwich spiller) Har mange fler autografer, men har ikke møtt alle og ikke alle er kjempe kjente. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Dere kan begynne å skryte når dere har håndhilst på meg :!: Første jeg kom på er Max Mekker Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Don Martin er vennen min på facebook Og det var han som la til meg Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har møtt Lauritz Andersen Norgesmester i bmx i 2 år! Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ole Martin Årst var barnevakt for meg da jeg var liten Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ikke rart at Årst er så miljøskadd som han er... ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå