Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg smeltet sammen tre tråder om det samme emnet.

 

 

Ellers, har møtt Kongen, Arne Hjeltnes, Trond Viggo Torgeresen, Frithjof Wilborn, Asleik Borgermoen, Davy Wathne og Guro Fostervold.

 

Har også nylig drømt at jeg møtte mitt idol Knut Nærum, men det teller vel egentlig ikke :wee:

Lenke til kommentar

Jaha! Jeg har sett den siste siden her nå og de som blir nevnt er mer eller mindre kjendiser alle sammen. Hva er din definisjon av kjendis? Bush, Bruce Willie og slikt? Isåfall har ikke Norge akkurat så mange kjendiser.

 

Dotten: Har du møtt kongen, eller bare sett ham? Når en sier "møtt", mener en da håndhilset på eller liknende?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jobber i en fotobutikk i Oslo.

 

*Solgte et Ricoh GR Digitalkamera til Tracy Chapman. Hun snakket mye om at det ikke fantes i USA, og at det var derfor hun kjøpte det i Norge.

 

*Solgte et rensesett for objektiver til Eric Clapton. Han spurte kameraten sin "do you have some local money" når jeg sa at vi dessverre ikke kunne ta Euro :!:

 

*Solgte et Sony Cybershot (husker ikke helt akkurat hvilket... liten tynn sak) til Motley Crue. Var Tommy Lee som skulle ha det... hele bandet var innom og kom med kommentarer som "wow, what a cooool camera".

 

*Hjalp en kollega/venn med noen priser da hun ekspederte Pippin fra Ringenes Herre (Jimmy Boyd). Dæven, han er liten... passet bra som hobbit.

 

*Solgte veske og batteri for Ixus i til Sissel Kyrkjebø på selveste julaften et år.

 

*Solgte et Canon videokamera til Marion Ravn.

 

Ellers har det vært innom masse A og B kjendiser som Per Christian Ellefsen (han som spilte Elling), Kristoffer Joner og en rekke TV 2-kjendiser (som jeg forøvrig også treffer ellers da jeg har deltidsjobb i TV 2). Har også småpratet litt med politikere og andre kjente personer som har vært innom TV 2. Blant annet gikk Torvald Stoltenberg og håndhilste på alle fotografene og ønsket oss god jul et år. Og Wenche Foss sier alltid "Hei gutter" til alle fotografene når hun kommer inn i studio :) Gikk nesten rett på Mullah Krekar en gang jeg skulle ut av og han inn i heisen. Litt skummelt.

 

Sikkert noen jeg har glemt, men jeg treffer en del folk jeg kjenner igjen da de kommer innom butikken.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig å møte Jimmy Boyd, misunner deg litt der Afseth. Jimmy Boyd er en av de bedre skuespillerne om du spør meg.

 

@Dotten: Jeg har møtt Davy Wathne selv og det er ikke fordi jeg bor i Bergen.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
har truffet vel en del

 

men.. har truffet fritjof willborn ang en skole.. mislikte ham så hardt at jeg fingera ham da han gikk, men plutselig så han meg og tok fatt på meg :p litt moro å eie ham

5701145[/snapback]

 

fritjof wilborn virker nesten litt gay for meg..

en ting som er sikkert er at han suger som programleder..

spess for "skaperen"

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da jeg flyttet til Australia som utvekslingsstudent for 2 år siden, var fosterbroren min Peter Bell. Er reint få som vet hvem han er her i Norge. Han spiller AFL (Australian Football League) og kan lett sammenlignes med Solskjær/Riise. Tipper alle i Australia vet hvem det er =)

Lenke til kommentar

Jeg har møtt BB King på vei hjem fra Spania en gang.

 

Og så har jeg møtt Leiki og Anders (Freestyle Divine). Triksefolk med fotball, som er Norges beste, og er rimelig gode på verdensbasis.

 

Edit:

Ja, og Christian og Cindy fra Idol. Møtt de, og tok en del bilder av de.

Endret av hc(tm)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...