Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solgt fuglefrø til Sigurd Sollien, møtt Per Christian Ellefsen på butikken.

 

Så har jeg vel også møtt han fra gatebil... Glenn Rodney Skog på hytta flere ganger.

I tillegg til dette har jeg drukket kaffe med "Alice" Aslak fra Klover i Kamp.

 

Har også vært backstage på garage med gutta i Keep Of Kalessin.

 

Har vel også møtt Thomas Alsgård(Alsgaard?) og mesterkokken Terje Ness.

 

Har møtt flere kjente travkusker, som Gunnar Eggen. Har jo også møtt tidligere Mayhem vokalist Maniac et høyt antall ganger, men har også møtt Mortiis, alle i Vreid og Cato Bekkevold(trommisen i enslaved).

 

Og jo, holdtj o nesten på å glemme "Rocco" Hansen.

 

Er vel egentlig de jeg har møtt.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jeg har hilst på forumlegenden Ueland.

 

Ellers har jeg hilst på Kjell Magne Bondevik og Gunnar Stålsett. Samtidig! :ph34r:

 

Og Kjetil Andre Aamodt var på skolen min forleden dag. Han har vokst opp her.

Lenke til kommentar

- Har hytte på nabo øya som Elisabeth Wathne (frøken norge 2003) har hytte på, har snakket med henne flere ganger.
- Har hytte på samme øy som "Loon" (han heter egentlig Christian) fra 71 grader nord 2004. Har også vært på noen fester med broren hans
- Har møtt og snakket med Morten Lauknes som vant 71 grader nord 2004 (Han jobber sammen med speiderlederen min.)
- Har møtt hun som spiller Kamilla i begge Kamilla og tyven filmene.
- Har møtt Siri fra internatet flere ganger (Er venn med broren hennes og har faren hennes som lærer.)
- Har hatt David Jones som vikar/student i noen uker (Han er vokalist i David Jones Locker som skal spille på Quart festivalen i sommer.)
- Også lurer jeg på om jeg er i svigerfamilie med ole magnus fra farmen (Laaangt ute i slekta!)

Edit 1: Har også snakka med Krissy Matthews, en 14 år gammel bluesspiller som kommer fra Norge men bor i England, vi kommer garantert til å høre mer fra han innen blues i fremtiden.

Edit 2: Faren til niesa til Mette Marit har hytte 2 meter fra vår hytte. Har snakket med henne flere ganger. 

Endret av Omnia vincit amor
Lenke til kommentar

Kjell Magne Bondevik er så godt som naboen min, presterte nesten å kræsje inn i den sorte pansra BMWen han hadde da han var statsminister. Sett han flere ganger på den lokale butikken etc.

 

Jeg har spist lunsj med Wenche Foss syd i Frankrike, i en eller annen liten landsby litt inni landet ved Nice/Cannes. Hun har vel et hus der.

 

Hilst på Kjetil Rekdal under en middag på VIP-tribunen på Ullevål før en landskamp.

 

Klassen min var på guida tur med Jan Pettersen i stortinget. Bor også her med Kjell Magne og meg han. ^_^

 

Har også hilst på Ole Gunnar Solskjær, men jeg klarer ikke å få brikkene til å falle på plass. Husker ikke hvor, men det var før han var skikkelig superstar i United, mao var jeg veldig ung.

Lenke til kommentar

  • Har møtt flesteparten av finaledeltagerene i første sesongen av Idol.
  • Har spist middag med programlederene i første sesongen av Idol.
  • Har snakket med Gaute G. Grav.
  • Har snakket med Dorthe Skappel.
  • Har intervjuet Håvard Røste. (Nettredaktør hos HW.no)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...