Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt

Simen1

Anbefalte innlegg

..Men det største for meg er å ha møtt Bam Margera og pratet med han, fra jackass filmene og viva la bam på mtv. Utrolig ålreit fyr!..

7437477[/snapback]

misunner deg..:p Vil gjerne vite litt mer om treffet, hvordan kom du i kontakt med han?

Endret av webby1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jøss.. hvor mange namsos folk er vi her på forumet egentlig? hmm... skulle nesten ha lagd en tråd for det... :)

7438449[/snapback]

Vi er rundt 5-6 stykker, inkludert deg. :)

7438522[/snapback]

7 :)

Jeg har selv ikke møtt noen kjendiser egentlig, Davy Wathne stod bak meg og spurte om jeg var ferdig med PCn her i sommer, ja det var på et hotell :p

Har sett mange flere, men jeg orker ikke ramse opp osv :closedeyes:

Lenke til kommentar

- Så Eva Longoria kjørenes i en fin-fin sports bil når jeg var i Beverly Hills, LA, USA.

- Ble fortalt at Jens Stoltenberg var inne på en restaurant som jeg sto rett utafor av broren min og jeg gikk rett inn å nærmest skrek til pappa som sto der inne og spurte hvor Jens Stoltenberg var. Han sto rett bak han. Flaut flaut flaut :)

- Har sett Top 20 Vegard (Han som var programleder før) gå på Karl Johan rett ved siden av meg.

- Møtte også Tommy Steine som en annen her også, bortsett fra at jeg så han på Tusenfryd gå sammen med barna sine.

Har møtt maaange kjendiser, men husker ikke så veldig mange nå. Har ikke snakket så mye med dem at det gjør noe, men har som regel gått rett forbi eller sett dem ikke alt så for langt unna, og da mener jeg i dagli livet deres, ikke konserter og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg var på Crüxshadows-konsert i Oslo litt før jul. Jeg og min kusine ble igjen en stund etter at konserten var ferdig, for å drikke litt. Og da kom nesten hele bandet ut til baren :cool: Jeg hilste på alle sammen, og fikk en laaaang klem av vokalisten :love:

Ellers har jeg vært på boksignering med Kaizers Orchestra, men jeg turde ikke si noe til dem...

Lenke til kommentar

Satt ved siden av Jens Stoltenberg på bussen (før han ble statsminister for annen gang), og sett kongeparet på god avstand da de gjestet Høysand :p For øvrig har jeg også hilst på Martha Louise, samt kollidert med Robinson-Lene (gatebil-chick)

Lenke til kommentar

Jeg har møtt den lokale legenden Alf Harald Johansen som spilte for Alta I.F. og muligens spiller han enda, og mamma er tremenningen hans og satt barnevakt for han når han var liten!

Mange andre av Altas nåværende og gamle spillere.

Også har jeg blitt forbisyklet av samtlige som syklet etappe 14 i Tour de France 2004, har stått i veien for noen, ropt hurra til Thor Hushovd og fått en Credit Agricole-flaske av Julian Dean fra New Zealand da jeg løp 50 meter ved siden av han mens han sleit seg oppover siste bakken i etappe 15 i 2004 (er fra New Zealand selv, så det var jo litt spesielt). Alpe d´Huez er forresten et selvmord i 35 varmegrader, for de som har peil.

Sett Sven O. og strippereksen hans på kafe ved Nationaltheateret. Han ser like jævlig ut som på TV.

Møtt og bodd sammen med verdens nest beste utøver av triathlon mens faren min var landslagstrener for New Zealand under triahlon-VM i Seter, Sverige i 1999. Møtt mange andre på landslaget der også.

Møtt tidligere landslagstrener til New Zealands triathlon-landslag :ph34r:

Møtt mange av New Zealands tidligere rugby-proffer, noen holder sikkert på enda, var i 1995 når alle var aktive.

Tror det skulle være det meste.

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra jobb på Aker Brygge en sommerdag, og møtte på Jan Teigen i en bakgate med fettete hår og skinnjakke. Jeg måtte jo stirre, og han smilte og sa "Heisann!" før han gikk inn i skyskraperen sin.

Så jeg kan si jeg har møtt Jan Teigen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei! Jeg synes nå det var på tide med en slik gledesvekkene post der du kunne skyrte av de kjente personer du har møtt skråstrek kjenner. Selv kjenner jeg Mikael Bendsen og har gjort det lenge før han ga ut sin populære skive Onkel Ivar! Så her kan du poste alle de kjente personer du kjenner skråstrek har møtt. Vennelig saluttknall :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...