BeFs Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Walter Brandsegg fra den andre Robinsonekspedisjonen var hjemme hos faren en kompis av meg, fordi Walter hadde fått motorstopp. Og samme fyren var lederen for klassen min når vi var på opplevelsessenteret i Oppdal. Jeg har spist kake og drukket saft på gulvet hjemme hos Tollef Fog Heen. (En av grunnleggerne av HW.no) Snakka mye med Kaptein Knoke og Mystiske Roy på HWLAN, fikk tatt et skikkelig fett bilde også. Ble nesten trampa ihjel av Jens Stoltenberg en gang da ... Ellers har jeg vel møtt noen kjendiser på slumptreff. Var på samme fest som Carina Dahl en gang da. En kompis av meg vokste opp med TNT gutta som naboer. «10 000 Lovers (In One)» sangen er forresten om tanta til samboeren min. Mamma gikk i klasse med mannen bak "Detektor", Erlend Loe. Hun gikk på samme skole som Dag Ingebrigtsen. Har vel aldri møtt noen av de virkelige kjendisene, but, what gives, Kjendiser er egentlig ganske folkelige. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kristen Gislefoss og Odd Roger Enoksen var på sommerens åpning av Energisenteret på Hunderfossen, Gislefoss lurte på hvor dassen var, mens Enoksen tapte heftig på Engergispillet. Ja, jeg jobber der om sommeren. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har bare møtt dårlige kjendiser. Har møtt hu norske som vant big brother en gang. Dette var på flyet til tyskland, er ikke sikker. Hvertfall, jeg hadde hilst, hadde jeg bare ikke hatt vannkopper og flere lag med sminke for å skjule det. Så jeg så helt psyco ut. Møtt alle fra Ralph Myerz. Dro på kosert, hvor bare jeg og noen venniner kom. Det var litt gøy. Etter at de var ferdige fikk vi snakka med dem ol. Kos. Han ene fra heia tufte, Joachim els., jeg smilte til han på gata i Oslo. lol Julie fra hotel Cæsar, hun bor i kongsberg. Jeg snakka litt med henne under en konfirmasjon. Kineseren fra Idol. ..gah, jeg må møte noen ordentlige kjendiser Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg er blitt undervist av Kim fra Superfamily (han på keyboard!11) Har sittet foran bård tufte johansen og sønnen hans på bussen et par ganger . Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, natt til 17. mai snubla jeg og en veninne rundt i Ålesunds gater, noe beruset. Jeg vet ikke hvor vi var på veg, men vi møtte i alle fall på en noe smådrita BigBrother Ramsi, som spurte om han kunne få russekort. Og det skulle jo bare mangle! Slo av en prat gjorde vi og, men jeg kan ikke helt huske hva vi prata om. Ellers har jeg prata pent lite med kjendiser. Jeg gikk i paralellklasse med ei som var med på "vil du bli hotel Cæsar stjerne" eller hva faen det hette. Og, det var vel det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hm.. la oss se.. Når jeg var på et toalettet til et kjøpesenter i New York, stod wrestleren Austin Aries (sikkert ikke så altfor mange av dere som har hørt om han, men innenfor bransjen er han kjent) ved siden av meg ved vaskene og vasket henda sine. Jeg sa ingen ting til han, noe jeg angrer veldig på. Er litt sjenert av meg gitt. Ellers har jeg sett Anette Hoff vandre rundt her hvor jeg bor ett par ganger (hun er født og oppvokst her i Drøbak tror jeg), og en gang satt hun og mannen hennes Nils Oftebro (?) og en av ungene dems rett forran meg når jeg var på kino. Har hilst et par ganger, hun hun hilste tilbake. Har også sett Svein fra Hotel Cæsar (kommer ikke på navnet nå, Tom elns) her mange ganger. Jeg tror han bor her/bodde her før. Han er like harry i virkeligheten som han er i serien (så litt før). De fleste gangene jeg har sett han har han stått å spilt på en automat på det lokale kjøpesenteret. Foreldrene mine har drikket øl med han flere ganger også. Jeg møtte noen av gutta fra Klovner i Kamp før, da en av dem bodde i samme boretslag som kusina mi. Det var vel det tror jeg.. Endret 6. januar 2007 av Stish Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Møtte kronprins Håkon i høst i anledning et fordrag han hadde på skolen. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg møtte Espen Eckbo i TV2 studioet for en stund tilbake. Jeg sa hei til han, og så rar som jeg er, ga jeg han en skikkelig bamseklem Lurer på hva han tenkte akkurat da Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har solgt moreller til Torkelsen tror jeg han heter og jordbær til Gro Marit Istad Kristiansen. Sa ikke en dritt siden jeg ikke visste om de så mye... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg var på M signering på fantasifestivalen i sommer. Mads var skikkelig kul og istedenfor å dra etter signeringen så satte han seg ned ved ølserveringa. Da måtte selvfølgelig jeg som en ekte M fan sette meg ned med noen øl og prate med han. Jeg har da drikki øl sammen med Mads Eriksen Det blei litt prating rundt kessel runden og madamens øyne og mere. Så hvis du har muligheten og er litt tøff så inviter Mads ut på en bar runde eller noe, så får du høre mye morro (hvis han gidder da selfølgelig) Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tommy Steine har vært i Sandefjord! Jeg satt på Pizzanini og inn kommer Tommy Steine og setter seg på bordet ved siden av meg. Men han så litt smågretten ut, så jeg gikk ikke bort til han. Og han liker nacho-chips. Lenke til kommentar
veos Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Var på jobb for TV2/Rubicon TV under en direktesending, så fikk jeg klem og et bilde av meg og Tone fra Idol. Jeg var i himmelen i sikkert 10 sekunder, helt til hun forsvant, og jeg innså at hun IKKE ville bli med meg hjem.. Endret 7. januar 2007 av vegardostrem Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har hilst på alle gutta i WIG WAM da :!: Også kjenner jeg gitaristen i Ansur jævli godt og har spillt litt sammen med gamle trommisen i Mindgrinder Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tja, ikke mye å skryte av. Jeg gikk nesten på Jan Petersen i en butikk, da han var utenriksminister, og ble halvskremt da en rusten stemme skjult bak tredagers skjegg annonserte sin bok på et kjøpesenter, viste seg å være Alex Rosén. Jeg har også hatt æren av å ha en av landets få kvinnelige rappere i gym på ungdomsskolen, heller tvilsom kjendisstatus. Kristine Dancke, om noen kjenner til henne. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har håndhilst og fått autografen til samtlige i In Flames Gått forbi Blomster Finn i Karl Johan Møtte Carina Dahl i ei bilulykke (merkelig sammentreff egentlig) Snakket med og fått autograf av vokalisten og bassisten i Diamond Head Vinket til Kristian Valen i fylla (han satt innpå en bar, jeg og noen kompiser gikk forbi vinduet og så ham, måtte jo så klart hilse ) De jeg kommer på nå.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg møter kjendiser egentlig ganske ofte. Men tenker sjeldent på at de er kjente personer Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Møtte på Dorthe Skappel når jeg var på utplassering hos et firma som bygget ut tv2-huset. Hun klagde bare over at vi bråka utenfor redigeringsrommet hennes Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hehe, møtte Aylar Lie når jeg var modell, da jeg ble frisert, satt hun rett ved siden av meg, og så ba hun meg sende en blad bunke haha.. En del år siden var jeg på middag hos Arve tellefsen.. Ekspederte Kristopher Schou da jeg jobbet på tusenfryd, han skulle ha 2 sukkerspinn og en diet coke hmm, kommer jeg på noen fler i farta?.. Så steinar sagen en gang.. Så har jeg vært på nachspiel med Klovner i Kamp og Apollo.. hehe Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har håndhilst på Mick Box, gitaristen i Uriah Heep gjennom flere tiår Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Møtt på hun som er i Voice, programlederen. På Torshov CC Gjøvik en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå