Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt

Simen1

Anbefalte innlegg

Ikke stort og fortelle. Har ikke møtt Erna, men har pratet en del med noen av stortingsrepresentantene, blant annet Olemic (knallkar forøvrig). Jeg husker ikke alltid navn like godt.

7438321[/snapback]

Harald Victor Hove prøvde å spandere en pils på meg, jeg måtte forklare at jeg var 17. Veldig ålreit fyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke stort og fortelle. Har ikke møtt Erna, men har pratet en del med noen av stortingsrepresentantene, blant annet Olemic (knallkar forøvrig). Jeg husker ikke alltid navn like godt.

7438321[/snapback]

Harald Victor Hove prøvde å spandere en pils på meg, jeg måtte forklare at jeg var 17. Veldig ålreit fyr.

7444470[/snapback]

Hahaha. Så jævlig bra. :wee:

Lenke til kommentar

Hm.

Alex, Q og Ryan fra West Coast Customs - På en fest som ble arrangert da de var i Norge i mai, og i hotellbaren på Hilton under Max Power Live i sommer.

Aylar - Hun er innom jobben til stadighet. Det samme med alle de andre FHM-damene som Triana osv.

Espen Thoresen - Snakket med han på FHM-fest...

Johan Golden og Atle Antonsen - Gjorde noen greier for de i forbindelse med DPP. Holdt blant annet en tale. :p

Pia Tjelta - Bestevenninna til en jeg jobber med, så jeg har truffet henne ved et par anledninger.

Sikkert fler også. :)

Lenke til kommentar

Møtte han negeren fra Big Brother, Sami tror jeg han het. Han handlet på jobben min og ville ha meg til å komme og vise han hvor fakkelholderne var, det var ikke nok å si hyllenummer for det sa han ingenting. Han bablet og bablet og bablet, mens i huset var han så stille, fikk jo helt sjokk hvor utadvendt karen egentlig er.

Og jo, Linni og Kristian fra Big Brother.

Og Jessica og resten av Big Brother-gjengen da de var på BlockBar i Oslo, sto oppe på scenen sammen med de :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Møtte han negeren fra Big Brother, Sami tror jeg han het. Han handlet på jobben min og ville ha meg til å komme og vise han hvor fakkelholderne var, det var ikke nok å si hyllenummer for det sa han ingenting. Han bablet og bablet og bablet, mens i huset var han så stille, fikk jo helt sjokk hvor utadvendt karen egentlig er.

7446806[/snapback]

Ramsi?

Så han Trutt og ofte når jeg bodde i Ålesund, har er blandt de som har ordentlig Ålesunderdialekt og også den som er mest irriterende :p

Lenke til kommentar
Jeg har tørket opp spyet til Trond Giske.

7439113[/snapback]

Jens Stoltenberg (Mener jeg kallte han et jævla svin i det han var på vei inn i TV2-lokalene på Karl Johan).

7444195[/snapback]

Oh, så tøffe vi er!

Jeg liker ikke folk som ikke klarer å være greie og ordentlige mot en person når man møter dem på gaten, selv om man har et dårlig forhold til dem på TV og avisforsider...

Lenke til kommentar

Jeg møtte gitaristen i gruppa "Live" på karl-johan i sommer, da de hadde konsert her. Det hele endte med at jeg og fruen fikk backstagepass og fikk hilse på hele gjengen både før og etter konserten :) Jeg fikk tom. pressekort slik at jeg fikk stå helt fremst foran scenen, og knipse masse bilder :thumbup:

EDIT: Her er noen av bildene :)

Endret av Bjorhus
Lenke til kommentar
Jeg har sett asscracken til programlederen i "du skal høre mye"

7445554[/snapback]

Stakkars deg....

Da jeg var på Evjemoen møtte jeg Ernst A Lersveen på flyet fra Kjevik og han så ordentlig, skikkelig fyllesjuk ut. Røde øyne og noe uggen lukt rundt han generelt.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Traff Lars Monsen på foredrag i forfjor. Stille og rolig person. Håndhilste og fikk autografen hans. Har solgt VG til Kai Simon fra Tufte flere ganger. Lar meg alltid beholde vekslepengene. Hyggelig kar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...