Tunky Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg kræsja nesten med Jan Teigen på Aker Brygge Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bra vi fikk klarhet i dette, så du kan redigere det andre innlegget så flere ikke lurer på det samme. Er jo forståelig at du glemmer å nevne noe så essensielt i historien, og i tillegg legger et fornøyd smilefjes bak. 7438892[/snapback] Wow, nå var du morsom. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wow, nå var du morsom. 7438919[/snapback] Nei. Det klarer du helt selv. Lenke til kommentar
brd Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Værdama Eli Kari Gjengedal var eksen til onkelen min Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wow, nå var du morsom. 7438919[/snapback] Nei. Det klarer du helt selv. 7438961[/snapback] Spesielt etter redigeringen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wow, nå var du morsom. 7438919[/snapback] Nei. Det klarer du helt selv. 7438961[/snapback] Spesielt etter redigeringen. 7438976[/snapback] Gidd da... STFU FFS! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har tørket opp spyet til Trond Giske. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 For ikke lenge siden møtte jeg Asgeir fra barne-TV Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 For ikke lenge siden møtte jeg Asgeir fra barne-TV 7439711[/snapback] Og jeg møtte en wannabe-versjon! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Erlend Sellevold (Ralph Myerz) - Møtte ham på Molde jazzfestival (altså, både jeg og han var publikum!) "Mini" - Spilte fotball med sønnen sin i skolegården på den gamle skolen min en kveld jeg var der. "Vinny" (Paperboys) - En venn av meg bor i leiligheten under ham, har møtt ham flere ganger. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 For noen år siden møtte jeg Are Kalvø, snakka med han og fikk en autograf. Fikk en bok gratis og i den skrev han autografen sin, og Gro Dahle tegnet en krokodille. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ble filmet av Rikets Røst på byporten, så jeg møtte jo hu dama Lenke til kommentar
hsds Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jajo når jeg tenker over det så har jeg noen til.. Har vært på fest flere ganger hos Trond Viggo Torgersen. Vi har nesten plukket opp Trond Giske i en russebil sent en lørdagskveld ( han trengte taxi og vi tilbød oss ). Har snakket med han gutta på tur fjotten som jeg aldri husker navnet på.. Har håndhilst og snakket med Guru ifra Gang Starr. Har preiket med SideBrok på en festival. Også sikkert endel som jeg bare har sagt hei til på gaten osv.. - hsds Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Har håndhilst og slått av en kort prat med hetfield (metallica) 7436022[/snapback] Hvordan? Edit: Har faktisk ikke møtt mange kjendiser, har slått på skoen til Kirk Hammet, så jeg fikk plekter (Konsert). Ellers så har jeg ikke møtt så mange. Har sett veldig mange norske kjendiser via broren min. Endret 6. desember 2006 av Axes Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kanskje ikke det alikevel nei. Hva het han "Gutta på tur"-fjotten da? Arne Hjeltnes het han såklart. Ikke Skeie. ^^ Endret 6. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Møtte idol gaute uttafor spektrum da jeg og no kompiser skulle se metallica live, vi tok refrenget i creeping death.......han så sint ut "Die, Die, Die!" Også har vi vår alles kjære sputnik som jeg slo av en prat meg, og fikk autograf på sykkeln.....som merkelig nok har blitt stjelt :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lånte vekk joggeskoa mine til BigBrother Johan på lørdag. HIPPHURRA. =/ Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har tørket opp spyet til Trond Giske. 7439113[/snapback] Gratulerer. Personlig har jeg møtt: Jan Ingvar Toft, tidligere vokalist i Vamp (Barnehageonkelen min). Jimmy Pop, vokalist i Bloodhound Gang (grei kar!). Jens Stoltenberg (Mener jeg kallte han et jævla svin i det han var på vei inn i TV2-lokalene på Karl Johan). Er vel flere, men er litt trøtt.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har sett Brynjar Meling på flyplassen. Fæl fyr. Lenke til kommentar
fal Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jobbet med pernille sørensen, øyvind loven, baste bolstad og nils ingar aadne på en standupjobb for ikke så lenge siden, veldig hyggelige personer og så kan jeg nevne christer torjussen, jonna og geir ove fra min første "semi-proffe" standupjobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå