Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingar Amlien (fra Crest of Darkness og Conception) - Klasseforstanderen min i andre klasse

Viggo Sandvik - Utafor Gjøvik VGS før en russerevy

Høgger'n - Holdt på å kjøre på meg

Trond Viggo Torgersen - Traff hos NRK

Jon Almaas - Traff hos NRK

Synnøve Svabø (For ei bitch) - Traff hos NRK

Jan-Erik Larsen - Traff hos NRK

Øystein Backe - Traff hos NRK

Jens Stoltenberg - Var på leir med sønnen hans for mange år siden

Husker ikke flere i farta.

Lenke til kommentar

Da jeg var fjorten stod jeg, ved fotgjengerovergangen utenfor der Flatøy Musikk var i Bergen, med armene fulle av poser og esker med ting jeg hadde kjøpt. Plutselig krasjet en person i meg bakfra slik at jeg mistet en god del av tingene mine rett ned på den regnvåte bakken. Da jeg snudde meg for å se hvem det var, og kanskje få en hjelpende hånd til å plukke tingene mine opp igjen, så rett inn i det sure trynet til Karoline Krüger. Før jeg fikk sagt ett ord glefset hun "JA MEN SE DEG FOR DA, GUTT!".

Så skyndte hun seg videre, og jeg så hene aldri igjen. :love:

Lenke til kommentar

Håndhilst og vekslet et par ord med Lord Worm i cryptopsy, for de spesielt interesserte kanskje. Samme deal med Anders Friden i In Flames.

Ellers stått ved siden av christopher schau på konsert, og sett mange tryner, som man vanligvis gjør når man bor i oslo. intet stort mao. :)

Lenke til kommentar

Traff Schau og gjengen i køben - de spilte inn ny serie for tv2.. Om det er noen som har hørt om den så spilte de inn latskap delen i københavn. Vi satt på skunk bar og koste oss endel timer, ganske spandable karer. Utenom det så er det vel ikke noe spess..

- hsds

Lenke til kommentar

Har fått Dan Børge Akerø's autograf på magen, han var ganske så kul ja.

Ellers møtte jeg Johan Golden i dusjen på tøyenbadet. Han kikket litt rart på meg når han hørte "GOOOOOOLDEEEEEN" midt i dusjen :p Ellers stod jeg først i køen når Team Antonsen hadde signering på dvd-lanseringen. Ble tatt godt imot.

Ellers husker jeg mamma pekte på Otto Jespersen i høyvannsbukser en gang når jeg var liten, og i senere tid forklart til Jens Stoltenberg at kyllingen ligger i kjøledisken under det gigantiske skiltet hvor det står "KYLLING" :)

Desverre har jeg ikke hatt lengre (1min +) kontakt med noen kjendiser. Sikkert noen jeg har glemt, men isåfall er de ikke verdt å huske :p

Lenke til kommentar

Jeg har snakket såvidt med Davy Wathne i en tømmerrenne i Kristiansand, videre har jeg møtt og snakket med Pernille Sørensen, Stine Buer, Kristin Skogheim, Fredrik Skavlan, Haavard Bakke, flesteparten av Tuftegutta, Øystein Bakke, Marit Åslein, Harald Eia, Bård Tufte Johansen, + en rekke andre jeg kun har sett og kanskje sagt et lite "Hei" til.

Lenke til kommentar

Vel, er fra namsos og vi har jo endel av de rock kjendisene...

-Bjarne Brønbo x antall ganger... hadde en lengre samtale med han når vi skulle spille paintball der han driver.

-Han andre Brønbo fyren (Eskild?) i samme sammenheng.

Resten av bannet er vel det også umulig å ikke støte på når man er i namsos.

Åge Aleksandersen

Stig Johansen (Hehe, kjendis og kjendis...)

Chan Torsvik

The reel (hvor kjente de er for resten av dere vet jeg ikke, men de er vel ikke noe superkjendiser) :p

og mange fler.. får vel skrive på når jeg husker på..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

Som noen sa, når man bor i Oslo møter/ser man mange.

Kristoffer Schau, Hank von helvette, John arne riise, Alfie fra cape som også var programleder for so you think you can dance(møtte han på byen, en kamerat slang litt dritt til han :p), diverse big brother folk, som regel på byen en fuktig aften:)

Møtte og trente med Adil rett før han ble med i dansefeber, so you think you can dance.

En spesielt artig episode var å treffe Anders Myrvold (tidligere NHL proff), rimelig bedugget som påsto mye rart.

Men det største for meg er å ha møtt Bam Margera og pratet med han, fra jackass filmene og viva la bam på mtv. Utrolig ålreit fyr!

Alt i alt, så er de vanlige mennesker som oss :)

Endret av Slettet-66d37
Lenke til kommentar
Vel, er fra namsos og vi har jo endel av de rock kjendisene...

-Bjarne Brønbo x antall ganger...

-Han andre Brønbo fyren (Eskild?) i samme sammenheng.

Resten av bannet er vel det også umulig å ikke støte på når man er i namsos.

-Åge Aleksandersen

7436897[/snapback]

Quoter de jeg. :)

I tillegg har jeg møtt Nils Johan Semb på en liten øy i middelhavet, med ca. 100 innbyggere. Verden er liten. :p

Dessuten har jeg hatt en lang samtale med Null$kattesnylterne når jeg, med band, opptrådde på ByBråk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...