Gå til innhold

Tråden om berømte personer du har møtt

Simen1

Anbefalte innlegg

På Quarten:

Håndhilste på Green Carnation.

Hilse på en på mange fra Extol.

Har bilde av meg og GC-vokalisten(finner ikke det nå), og bilde av meg og Extol-vokalisten:

post-22017-1155725466_thumb.jpg

Kanskje ikke stjerner av typen du ser i Se og Hør, men for meg var det utrolig kult å møte folk som har lagd favorittmusikken min. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har stått backstage med vokalistet, trommisen og bassisten i Nebular Mystic på Infernofestivalen. :)

På samme dag og samme festival intervjuet jeg vokalisten i Morbid Angel i en mørk korridor. :p

Også har jeg håndhilst på Gunnar Stålsett. :)

Lenke til kommentar

Jeg har møtt alle nyhets ankerne på TVA! woohoo! For de som ikke vet det så er det Arendals (sikkert fler byer å, i dont know) Lokalnyheter.

Han derre bokseren, Tangstad eller noe, på fly til syden.

Jeg har dulta borti aleks rosen.

Gikk hen til kristoffer shcau? på Quarten og begynte å mobbe han...ooh så tøff! med de store tøffe tatoveringe! oooh du er skummel, vil ikke tulle med deg! stod vel sånn i 5 min før e gikk lei og gikk.

Hoppa faktisk opp på scenen på Cumshots konserten, men det var det ingen som så! Rett før de hadde sex med skogen eller for var det vel.

Ellers så er det ikke så mye kjendisser i Arendal...mest knarkiser to bad=/

Lenke til kommentar
Var på Kiss Convention (eller no sånt, husker ikke) i 2002 og håndhilste, fikk autograf og ble tatt bilde med Eric Singer i Halden. (Han var ex-trommis da though, men spiller i Kiss igjen nå tror jeg.)

6685408[/snapback]

Eric Singer spiller i Alice Cooper, har sett ham ta solo live, fy faen så god han er. :O

Lenke til kommentar

Har møtt de fleste Brann-spillerne, noen Idol-folk, og så kjenner pappa et par mer eller mindre kjente forfattere samt noen skulespillere. En lærer på bareneskolen min har også vært OL deltager i høydehopp, Steiin Sletten for de som husker ham

Lenke til kommentar
Mira Craig digger meg. :cool:

6687986[/snapback]

Kan jeg aldri forestille meg :whistle:

Gikk på Bettan(hu ekle dama) på taxfreen på gardermoen, der hu raska med seg en røykartong og to rødvin for en stund siden :tease:

Møtte Sivert Høyem(Vokalist@Madrugada) på hotellet der mamma jobber under tahiti-festivalen her i Kristiansund tidligere i sommer. Han var hyggelig, men tror han var litt sliten(oslo-kristiansund@buss) :p

EDIT- Og i italia i sommer møtte jeg Deep Purple på stranda(faen de var avdanka :tease: ).

Vi ankom(desverre?) dagen etter konserten deres da..

EDIT2- Så Bill Clinton på SAS-hotellet i Oslo for en god del år tilbake.

EDIT3- Oh, kom på mer jeg vett :tease: Har møtt Andreas Vaa, eieren av norges råeste bil:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

IMG_3f446dbf5ca57.jpg

DSC07718.JPG

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...