Søppelsveitt Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tja.. Jeg var sjåfør på Mandelakonserten i Tromsø. Jeg kjørte stort sett alle artistene bortsett fra Annie Lennox. Av de største kan jeg nevne Robert Plant og Brian May Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Oooh, den er fin da! Robert Plant! Selv kan jeg ikke skryte av noe som helst slik egentlig. Ihvertfall ingenting jeg kan kalle kult. Men har f.eks møtt Kongen og Dronningen da! Ikke at det er så stort. Så har jeg pratet med Trygve Thue (som er veldig stort for meg) også har jeg trommene til tidligere Motorpsycho trommis da. Det er kanskje det kuleste jeg har oppnådd hittil kanskje. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Møtte Marit Larsen, Mira Craig, Halvdan Sivertsen, Arne Hjeltnes og han dere med rødt hår som var på barnetv før, når jeg var i Oslo i forbindelse med den nye fregatten. Kongen og dronningen var også på besøk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Møtte Marit Larsen, Mira Craig, Halvdan Sivertsen, Arne Hjeltnes og han dere med rødt hår som var på barnetv før, når jeg var i Oslo i forbindelse med den nye fregatten. Kongen og dronningen var også på besøk. 6397645[/snapback] Du men kongen over alle konger. Asgeir, er det det han heter mån tro ? Har treft han jeg også, han har wierd stemme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Møtte Marit Larsen, Mira Craig, Halvdan Sivertsen, Arne Hjeltnes og han dere med rødt hår som var på barnetv før, når jeg var i Oslo i forbindelse med den nye fregatten. Kongen og dronningen var også på besøk. 6397645[/snapback] Du men kongen over alle konger. Asgeir, er det det han heter mån tro ? Har treft han jeg også, han har wierd stemme. 6397653[/snapback] Asgeir ja. Er vel det han heter. Men håret var ikke rødt lenget, såvid jeg så. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Asgeir synes jeg er skikkelig teit. Men Marit Larsen er faktisk en jente det står stor respekt for. Hun er en dyktig musiker og lager flotte melodier. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Asgeir var teit på barnetv, men i real life er han bare rar. Noe som jeg synes er bra. Dessuten syntes jeg han gjorde god jobb som programleder på Ekstrem Oppussing Norge Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har helst på Kai Simon frå Tufte eit par gongar. Mor hans bur på avisrunda mi. Fekk 10 kr i tips med Kai Simon ein gong. Elles så har eg møtt Bjørn Dæhli og prata litt med Lars Monsen. Lenke til kommentar
smy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Jeg jobb på den åpening konsteren som her nå på grunne av wm i vollball opplegg her i stavanger. Fikk treff "de nye gitarkamerat" må si at vare en fjern gjeng, untatt han kurt nilsen han vare sikklig okey og hadde bein ned på jorden må jeg si . Endret 28. juni 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Kong Olav (Var da liten pjokk, som hadde sansen for hans Buick) Alberto Tomba, Aamodt, Kjus, Furuseth, John Arne Riise, John Carew, Ole G. Solskjær, John Obi Mikel, Henning Berg, Åge Haride, Martin Andresen. Samt en hel del andre B-C kjendiser, som jeg ikke finner det verdt nevne. Endret 28. juni 2006 av brutti Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Tok en handshake med Rune Rudberg på en fest for ikke så lenge siden :!: Endret 28. juni 2006 av Equilibrium Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Har møtt Plumbo da Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har møtt David Backham! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg har møtt: BigBang Olaf Olsen (enda en gang) 4/6 av Kaizers Orchestra (Geir, Helge, Øyvind og Rune) Jan Erik Larsen (Autofil) Carl I Hagen Maria Mena Ronny Johnsen (da han spilte på Man. United) Marit Pia Jacobsen (hun som spiller i Elling) Petter Næss (regisøren) Nils Johan Semb Mikke Mus m/friends edit: Hilste til Blomster Finn jeg og. Æresruss i Horten Endret 16. august 2006 av dassen Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Blomster Finn! Han er skjønn, skrev en autograf til moren min :!: Edit:Leif Endret 16. august 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 - Jens Stoltenberg - Bjør Dælie - Frode Øverli (Pondustegneren) - Marit Maurstad - En av ylvis-brødrene (på IKEA) Kommer ikke på flere i farten Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Idol håkon på jack & jones (åsane senter, bergen) han jobbet der... Fridtjof Wilborn i heisen hos tv2 da jeg var i arbeidsuke der. Så bland annet de derre nyhetsfolkene og værdamene og davy osv... Harald eide(?) steen junior(?) med fam. på en restaurant i nice. Per ove ludvigsen (sk.brann sjefen) på sankthans. og flere jeg ikke husker navnet på... Jo hele salhus vinskvetten da de leide en hytte der hvor jeg har hytte Endret 16. august 2006 av jokkeman Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har spilt Bocchia mot Per Ståle Lønning på Mallorca. Har spilt Volleyball mot han rogalendingen fra Familiesagaen Syv Søstre (ferie i Hellas). Edit: Også har jeg den gamle Brannspilleren Ingvar Dalhaug til gymlærer. Hvis noen husker han. Endret 16. august 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Møtte Bruce Willis på flyplassen i Miami for noen år tilbake. Fikk tatt ham i hånda, og så måtte han videre. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har møtt Plumbo da 6398892[/snapback] Var ikke det vondt? (...) Eneste kjendisene jeg har sett i levende live eller hilst på er: Kongeparet et par ganger Ramsey fra BB #1 mangfoldige ganger (Han gikk/går på Høgskolen i Ålesund) Dønn sikker på at jeg så Beckham på gardermoen en gang, men han har jo flere lookalikes enn hårstrå, så det er vel usannsynlig. Regner med det blir titt og stødig nå som jeg flytter til Oslo sentrum. Ikke at jeg gleder meg, men det blir uunngåelig. Visse personer er jo bare gøy å møte edit: Og ehm, ja. Gikk rundt på et kjøpesenter med dama da vi plutselig så et heidundrandes leven inne på en Bik Bok-butikk (selvfølgelig). Der sto Christian Stenseng fra Idol og sanket pikehjerter. Sto kvalmelig bøyd over et klesstativ og dulla med luggen. Vi gikk et par ganger rundt han bare for å se stygt på han og småfnise litt, så gikk vi videre. Ikke fristende å hilse på den knallen, nei. Selve definisjonen på ordet "innbilsk" Endret 16. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå