Peer6548 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 hei har et spørsmål anngående et plassreserverings script skal arrangere et dataparty har prøvd flere men jeg får det liksom ikke til sitter å sliter med mylansite. problemet er bare når jeg har skrevet inn alle configurasjonene db_user db_host osv når jeg da skal teste configurasjonene får jeg feil melding men istedet for å bruke fredrikk_com så bruker den fredrikk.com fredrikk er kun et eksempel men altså den bruker . istedet for _ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hva med og poste feilmeldingen din her ? Kanskje nevne hvilket script du tester også Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ja, navne hvilke script du bruker, kunne trengt et lignende script til noe eg skal holde på med no. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 unable to authenticate anders.com@localhost Password: NO men innloggingsnavnet til Sql servern er anders_com og passord er ikke NO Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 har du laget scriptet selv, eller har du brukt et ferdig script? isåfall hvilket? Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 har ikke laget scriptet selv www.Mylansite.org er de som har laget det Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 betyr ikke "Password: NO" at du ikke bruker passord eller det er feil? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jo. Hadde du brukt passord så ville det ha stått "Password: YES" og ikke NO. Så feilen er at du ikke har skrevet inn passord til mySQL.. Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Jo. Hadde du brukt passord så ville det ha stått "Password: YES" og ikke NO. Så feilen er at du ikke har skrevet inn passord til mySQL.. 5710000[/snapback] men jeg har jo skrevet passord:S Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er passordet i en variabel så har ikke variabelen kommet frem. Kanskje passordet er på feil sted til og med. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jeg bruker dette systemet og klarer ikke helt å forestille meg hva problemet ditt er. Installasjonen/konfigureringen gikk veldig greit uten problemer for meg. Sikker på at du redigerer riktig fil(er) ? Har du web-hotell eller kjører du egen webserver m/MySQL ? Edit - Ser ut som du kjører lokalt (localhost) Endret 10. mars 2006 av JarleW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå