_Ferrari_ Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei! Har begynt å søke etter støykilder i PC'n min, og har funnet ut at skjermkortet er den største synderen, etter at jeg fikk bremset både CPU-vifte og chipsettkjøler med viftestyring. Jeg trenger altså en ny kjøler til kortet mitt, men dette er noe jeg har fint lite peiling på. Eneste jeg vet er at jeg vil ha noe som bråker minst mulig (gjerne passivt kjøling) og som ikke koster veldig mye. Aner heller ikke noe om prisnivå på GPU-kjølere så jeg setter ikke pristak. Kortet er altså et PowerColor X800GT 256MB PCIe Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Tja, en VF700 gjør vel alltids susen. Kjøler antakelig godt nok allerede på 5 volt (silent mode) Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Så den er betydelig stillere enn stock kjøleren? Og den passer vel? Endret 5. mars 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2006 Der var en VF700 på plass! Bestillte fra Hardwareshop, bor i gjøvik så jeg fikk den på dagen. Du verden nå hører jeg jo ikke maskina lenger! Dette var jo en revolusjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå